ΔΕΘ 2024 - Χαραλαμπογιάννη στην «Η»: 17.000 νέες προσλήψεις μονίμων στο Δημόσιο από το 2025
Η υφυπουργός Εσωτερικών Βιβή Χαραλαμπογιάννη στον «Παλμό της ΔΕΘ»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Σε 17.000 νέες προσλήψεις στο Δημόσιο θα προχωρήσει η κυβέρνηση από το 2025, σύμφωνα με την υφυπουργό Εσωτερικών Βιβή Χαραλαμπογιάννη, όπως αποκάλυψε μιλώντας στον «Παλμό της ΔΕΘ» και τον Γιάννη Φώσκολο.
Αυτή είναι η εισήγηση του Υπουργείου Εσωτερικών και η σχετική απόφαση θα ληφθεί στο επόμενο υπουργικό συμβούλιο. Όπως ανέφερε η υφυπουργός με αυτές τις προσλήψεις, το Δημόσιο θα φτάσει στις 110.000 μέσα στην εξαετία.
Η κ. Χαραλαμπογιάννη κατέστησε σαφές ότι στόχος της κυβέρνησης είναι να πέσει το μεγαλύτερο βάρος σε υγεία και παιδεία, ενώ υπενθύμισε πως οι προσλήψεις στη δημόσια παιδεία έχουν φτάσει τις 38.000.
Αναφορικά με το bonus παραγωγικότητας η υφυπουργός αναφέρθηκε στο νέο νομοθετικό πλαίσιο που βρίσκεται αυτήν την περίοδο στη διαβούλευση και συνδέει την επιβράβευση με το σύστημα στοχοθεσίας κι αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων, με στόχο, όπως είπε, να ανταμειφθούν όσοι τα καταφέρουν καλύτερα στην επίτευξη των στόχων, αλλά και να ενισχυθεί η παραγωγικότητα του Δημοσίου.
Όσα έγιναν πίσω από τις κλειστές πόρτες στην Ελβετία: Οι απειλές του Τραμπ, η οργή του Ιράν και τα «καυτά» θέματα
Το Ισραήλ απέλασε Έλληνες συνδικαλιστές που ήθελαν να επισκεφθούν τη Δυτική Όχθη - «Μας γύρισαν με την επόμενη πτήση»
Άγριο έγκλημα στη Λάρνακα με θύμα 22χρονο φοιτητή: Τον γνώρισε σε λεωφορείο και πέντε μέρες μετά τον σκότωσε
Επανάσταση στην αεροπορία: Αυτό είναι το υπερσύγχρονο αεροσκάφος που θα κάνει το Λονδίνο-Σίδνεϊ σε μόλις 22 ώρες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



