Επίδομα ανεργίας: Πόσο αυξάνεται με το νέο κατώτατο μισθό
Αναλυτικά όσα ισχύουν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Σειρά επιδομάτων, ανάμεσά τους και το επίδομα ανεργίας θα συμπαρασύρει ο νέος αυξημένος κατώτατος μισθός, που θα τεθεί σε ισχύ από αύριο, 1 Απριλίου.
Πόσο αυξάνεται το επίδομα ανεργίας
Συγκεκριμένα για αποδοχές πάνω από 444 ευρώ/μήνα (μικτά) το τακτικό επίδομα ανεργίας ανέρχεται πλέον στα 509 ευρώ/μήνα (έναντι 479 ευρώ).
Για αποδοχές από 222 ευρώ έως 443 ευρώ, το τακτικό επίδομα ανεργίας θα ανέρχεται πλέον στα 381 ευρώ (έναντι 359 ευρώ). Για μικτές αποδοχές έως 221 ευρώ, το επίδομα ανεργίας θα ανέλθει στα 254 ευρώ (έναντι 239 ευρώ).
Υπενθυμίζεται πως τα παραπάνω ποσά προσαυξάνονται κατά 10% για κάθε προστατευόμενο μέλος της οικογένειας του δικαιούχου.
Έτσι για άνεργο με αποδοχές, πριν απολυθεί, πάνω από 444 ευρώ/μικτά, το επίδομα ανεργίας των 509 ευρώ θα προσαυξηθεί κατά 50 ευρώ, αν έχει ένα προστατευόμενο μέλος, κατά 100 ευρώ αν έχει δύο προστατευόμενα μέλη κοκ.
Απάτη - μαμούθ 5 εκατ. ευρώ στον e-ΕΦΚΑ: Χειροπέδες και σε αρχηγό κόμματος και στη σύζυγό του
Ο Ρούμπιο στην Αθήνα: Ενέργεια και άμυνα στο τραπέζι - Απαγόρευση συγκεντρώσεων, χιλιάδες αστυνομικοί και drones
Είναι πρόβλημα ο Σαμαράς για τον Μητσοτάκη; (S2E04)
Από αναισθητικό νοσοκομείου... ναρκωτικό σε ηλεκτρονικά τσιγάρα: Ο εφιάλτης των «Zombie Vapes»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




