• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Μπλόκα στη μισή Ελλάδα: Πάνω από 6.000 τρακτέρ στους δρόμους και έντονη πίεση στην κυβέρνησηΟ ΕΦΕΤ ανακαλεί σοκολάτες Kinder από ράφια σούπερ μάρκετ - Η αιτίαΜάνδρα: Απεγκλωβισμοί 17 ανθρώπων, πλημμυρισμένα υπόγεια και υλικές ζημιές - Γιατί «βουλιάζει» η περιοχήΠαράνομες συνταγογραφήσεις με κέρδη πάνω από 100.000 ευρώ: Τρεις συλλήψεις - Η ανακοίνωση του ΕΟΠΥΥ
δημοφιλές τώρα: Τραμπ: Πολιτιστικός αφανισμός στην Ευρώπη, σε 20 χρόνια θα είναι αγνώριστη - Τέλος στη μαζική...
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   01.03.2024 23:00
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Μικρές απώλειες στο λιμάνι του Πειραιά

ΣΕΒ: Οι επιπτώσεις της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα στα ναύλα και τον εφοδιασμό της αγοράς

Μικρές απώλειες στο λιμάνι του Πειραιά μέχρι στιγμής

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋   🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

επόμενο άρθρο  
Τάνκερ ανοιχτά της Υεμένης (φωτογραφία αρχείου/ Associated Press)
Τάνκερ ανοιχτά της Υεμένης (φωτογραφία αρχείου/ Associated Press)

Μείωση ή/και διακοπή εισαγωγών και εξαγωγών από και προς Ασία, σημαντική αύξηση του χρόνου παράδοσης, έλλειψη εμπορευματοκιβωτίων, αύξηση του κόστους μεταφοράς, εκτόξευση των ναύλων με πιο ραγδαίο ρυθμό σε σχέση με την πανδημία (τα ναύλα εισαγωγής αυξήθηκαν 200%-300%, ενώ τα ναύλα εξαγωγής αυξήθηκαν 300%-1400% σε ορισμένες διαδρομές), αύξηση ασφαλίστρων, μαζικές αφίξεις (Bottlenecks), αύξηση κόστους διαχείρισης και διαταραχές στις τοπικές αλυσίδες εφοδιασμού, είναι οι επιπτώσεις της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα, στο Διεθνές Εμπόριο και την Εφοδιαστική Αλυσίδα. Τις επισημάνσεις αυτές έκαναν οι Νάνσυ Καλαϊτζή, Διευθύντρια Θαλασσίων Μεταφορών της Goldair Cargo και Δημήτριος Καραγιάννης Chief Commercial Operating Officer της SARMED, σε ενημερωτική εκδήλωση για το θέμα που διοργάνωσε ο ΣΕΒ. 

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Εξωστρέφειας του ΣΕΒ και Γενικός Διευθυντής του κλάδου χαλκού της ΕΛΒΑΛΧΑΛΚΟΡ, Πάνος Λώλος, τόνισε ότι η προσπάθεια της χώρας μας να καταστεί διαμετακομιστικός κόμβος, πρέπει να συνεχιστεί και να δοθεί μεγάλη έμφαση στην μετατροπή της χώρας μας σε ένα πραγματικά πολύ ανταγωνιστικό, περιφερειακό τουλάχιστον, διαμετακομιστικό κέντρο.

Μικρές απώλειες στο λιμάνι του Πειραιά 

Ο Δρ. Αθανάσιος Καρλής, Deputy Manager Marketing του ΟΛΠ τόνισε ότι οι απώλειες είναι μέχρι στιγμής περιορισμένες και ότι η Cosco Shipping θα συνεχίσει να υποστηρίζει τον Πειραιά, παρέχοντας απευθείας συνδέσεις με Ασία και Δ. Ευρώπη και πραγματοποιώντας μεταφορτώσεις στον Πειραιά.

H κρίσηπου έχουν προκαλέσει οι επιθέσεις των ανταρτών Χούτι  στην Ερυθρά θάλασσα,  έχει διαταράξει τα δρομολόγια των πλοίων (πρωτίστως των container vessel), αυξάνοντας τόσο τους ναύλους, όσο και το χρόνο μεταφοράς και μειώνοντας παράλληλα τα διαθέσιμα εμπορευματοκιβώτια. Αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με τον Managing Director στη VIEXAL Ανδρέα Λουκάκη δεν γνωρίζουμε με σιγουριά πότε θα αφιχθούν οι πρώτες ύλες και τα ανταλλακτικά στο λιμάνι του Πειραιά, με αποτέλεσμα να δημιουργείται μεγάλο πρόβλημα στον προγραμματισμό της παραγωγής. Ένα ακόμα σοβαρό περιβαλλοντικό πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, είναι η αύξηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (περίπου 71%) από την μεγαλύτερη απόσταση που πρέπει να διανύσουν τα πλοία.

Ο Διευθυντής Κλάδου Διεθνούς Εμπορίας στον Όμιλο ΤΙΤΑΝ, Παύλος Πασχόπουλος επεσήμανε πως «η κρίση στον Κόλπο του 'Αντεν αυξάνει τα μίλια πλεύσης για την πλειονότητα όλων των τύπων πλοίων, λόγω της απόκλισης προς το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας. Αυτό έχει αυξήσει τη ζήτηση για πλοία κατά 2,5% σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο του 2023 και έχει οδηγήσει σε ανισορροπίες στην αλυσίδα εφοδιασμού. Τα βήματα που έχουν κάνει οι εταιρείες που προμηθεύονται στρατηγικά υλικά από τις αγορές του Ινδικού Ωκεανού και της Ασίας, είναι: η αύξηση της συμβατικής κάλυψης με ταξίδια στις αρχές του έτους έναντι του spot καθώς και η αντιστάθμιση και η αντικατάσταση με πηγές στρατηγικών υλικών από άλλες γεωγραφικές περιοχές. Το βασικό ερώτημα παραμένει η διάρκεια της κρίσης, η οποία όλοι ελπίζουν να είναι σύντομη».

Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
καταχώρηση
Διαβάστε ακόμη

Αυτά είναι τα πρόσωπα που αναζήτησαν περισσότερο οι Έλληνες στη Google - «Πρωτιά» για την Klavdia

Είναι επίσημο: Η Netflix εξαγοράζει την Warner Bros για αστρονομικό ποσό

Παράνομες συνταγογραφήσεις με κέρδη πάνω από 100.000 ευρώ: Τρεις συλλήψεις - Η ανακοίνωση του ΕΟΠΥΥ

Έφηβος εξομολογείται πώς κατέληξε σε ηλικία 13 ετών να κάνει 11 γραμμαρία κεταμίνης την ημέρα

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • ΟΛΠ
  • ειδήσεις τώρα
  • πλοία
  • Χούτι
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr