Η ακρίβεια σπρώχνει τους καταναλωτές στο smart shopping και το brand hopping - Από πού κόβουν για να τα βγάλουν πέρα
Υψηλός πληθωρισμός και ακρίβεια έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να ιεραρχήσουν τις ανάγκες τους ή και να σταματήσουν τελείως τις αγορές κάποιων αγαθών, όπως προϊόντα ομορφιάς, βιβλία και παιχνίδια. Ένας στους δύο Έλληνες περιμένει τις εκπτώσεις για να ψωνίσει, όπως έδειξε η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Πως επηρεάζει ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών».
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Μέση Ανατολή: Τα νέα δεδομένα στην περιοχή και οι φάσεις της συμφωνίας για εκεχειρία - Το Ισραήλ απελευθερώνει 737 Παλαιστίνιους κρατούμενους για 33 ομήρους
Χωρίς διόδια για άλλα 3 χρόνια Άγιος Στέφανος και Βαρυμπόμπη: Νέες αποζημιώσεις 12,7 εκατ. ευρώ καλείται να πληρώσει το Δημόσιο
Χαμηλότερες από το 2019 οι πραγματικές αμοιβές των εργαζομένων - Ο πληθωρισμός «εξαέρωσε» τις αυξήσεις
Τέλος το TikTok στις ΗΠΑ: Ανακοίνωσε ότι θα πάψει να είναι διαθέσιμο στη χώρα μετά την Κυριακή
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr