Η ακρίβεια σπρώχνει τους καταναλωτές στο smart shopping και το brand hopping - Από πού κόβουν για να τα βγάλουν πέρα
Υψηλός πληθωρισμός και ακρίβεια έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να ιεραρχήσουν τις ανάγκες τους ή και να σταματήσουν τελείως τις αγορές κάποιων αγαθών, όπως προϊόντα ομορφιάς, βιβλία και παιχνίδια. Ένας στους δύο Έλληνες περιμένει τις εκπτώσεις για να ψωνίσει, όπως έδειξε η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Πως επηρεάζει ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών».
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Το χρονικό της φρίκης και οι διάλογοι των αστυνομικών μετά τη γυναικοκτονία της Κυριακής
Η ακτινογραφία των προκριματικών εκλογών του ΣΥΡΙΖΑ: Ποιοι διεκδικούν θέση στο ευρωψηφοδέλτιο και τα προγνωστικά
Πανελλαδικές 2024: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ - Πώς θα γίνει η βαθμολόγηση
Άνδρος και Αλόννησος στα 15 μέρη της Ευρώπης με τις ομορφότερες παραλίες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr