«Ψαλίδι» σε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης βάζουν οι Ελληνες - Ανήσυχοι για το μέλλον 9 στους 10

Οι καταναλωτές στην Ελλάδα και παγκοσμίως δηλώνουν σημαντική μείωση της αγοραστικής τους δύναμης εξαιτίας του πληθωρισμού, με τους Ελληνες να βρίσκονται στη δεύτερη χειρότερη θέση, πίσω από το Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari σε 19 χώρες.
Τα ελληνικά νοικοκυριά δεν έχουν ψαλιδίσει μόνο δευτερεύουσες δαπάνες όπως ομορφιά, ρούχα/παπούτσια, παιχνίδια κλπ., αλλά και βασικές, όπως τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, ενώ έρχεται μεγαλύτερο ψαλίδι στο άμεσο μέλλον.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Τέμπη: Βρέθηκε στο Κουλούρι το μαύρο κουτί της εμπορικής αμαξοστοιχίας - Ήταν εκτός λειτουργίας από το 2018
Τέμπη: «Ο πυροσβέστης μου είπε να φέρω τα ψαλίδια» - Η δραματική μαρτυρία επιζώντα για τις επιχειρήσεις διάσωσης
Ο χειμώνας δεν είπε την τελευταία του λέξη: Από τη βαθιά Άνοιξη στο τσουχτερό κρύο - Πρόγνωση Μαρουσάκη
«Περπατήσαμε μαζί μέχρι τη γέφυρα» - Μάρτυρας υποστηρίζει ότι συνάντησε τον Βασίλη Καλογήρου την ημέρα της εξαφάνισης του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr