«Ψαλίδι» σε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης βάζουν οι Ελληνες - Ανήσυχοι για το μέλλον 9 στους 10

Οι καταναλωτές στην Ελλάδα και παγκοσμίως δηλώνουν σημαντική μείωση της αγοραστικής τους δύναμης εξαιτίας του πληθωρισμού, με τους Ελληνες να βρίσκονται στη δεύτερη χειρότερη θέση, πίσω από το Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari σε 19 χώρες.
Τα ελληνικά νοικοκυριά δεν έχουν ψαλιδίσει μόνο δευτερεύουσες δαπάνες όπως ομορφιά, ρούχα/παπούτσια, παιχνίδια κλπ., αλλά και βασικές, όπως τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, ενώ έρχεται μεγαλύτερο ψαλίδι στο άμεσο μέλλον.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Μήνυμα Μητσοτάκη σε αγρότες: «Η πόρτα μας είναι πάντα ανοικτή αλλά καλό είναι ο διάλογος να γίνει με τους δρόμους ανοιχτούς»
Σάμος: Φρικτός θάνατος 12χρονου παιδιού από προπέλα σκάφους σε ναυάγιο μεταναστών
Στο αγροτικό μπλόκο των Πράσινων Φαναριών ο δρόμος είναι κλειστός από... κλούβες τον ΜΑΤ
Σάλος με Ρωσίδα influencer που έβαλε τον γιο της σε σακούλα συμπίεσης ρούχων και ρούφηξε τον αέρα - Τρομακτικό βίντεο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



