• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Δημοσκόπηση Metron Analysis: Πτώση 1,6% για ΝΔ, κέρδη για ΠΑΣΟΚ και Πλεύση Ελευθερίας - Τι λένε οι πολίτες για ΤσίπραΟ Ιβάν Σαββίδης στους εργαζόμενους του OPEN: «Δεν τα έχω πει ακόμα όλα στην Ελλάδα»Τραγωδία με πολλούς νεκρούς στη Βόρεια Καρολίνα μετά από συντριβή ιδιωτικού τζετΕξαρθρώθηκε μεγάλο κύκλωμα μαστροπείας - Οι οίκοι ανοχής και το «πλυντήριο» μαύρου χρήματος
δημοφιλές τώρα: Λεωφορεία: Οι οδηγοί γυρνούν την πλάτη στην ΟΣΥ - Ελάχιστες οι αιτήσεις και νέα παράταση στην...
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   30.10.2023 12:05
Newsroom
Newsroom

Έρχεται «σαφάρι» στα social media των influencers - Έλεγχοι από το υπουργείο Ανάπτυξης για παραπλανητικές πρακτικές

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋   🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

επόμενο άρθρο  

Ελέγχους των εμπορικών πρακτικών που χρησιμοποιούν οι influencers στους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα διενεργήσει τις επόμενες εβδομάδες το Υπουργείο Ανάπτυξης, με τη συνδρομή ψηφιακών εργαλείων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, για την προστασία των καταναλωτών από παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο πανευρωπαϊκών ελέγχων που διενεργούνται στα Κράτη Μέλη της Ένωσης με πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (EU Sweeps), η Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου πρόκειται να πραγματοποιήσει ελέγχους στις εμπορικές πρακτικές που χρησιμοποιούν οι influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να προωθήσουν ή να διαθέσουν προς πώληση αγαθά και υπηρεσίες εταιρειών (brands) με τις οποίες συνεργάζονται.

Ο στόχος των πανευρωπαϊκών ελέγχων είναι διττός: πρώτον, να εντοπιστούν αναρτήσεις των influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι οποίες περιέχουν μαρτυρίες, κριτικές ή καταχωρήσεις που ενδεχομένως να είναι παραπλανητικές για τους καταναλωτές, επηρεάζοντας την αγοραστική τους συμπεριφορά και προκαλώντας οικονομική ζημία, και δεύτερον να επαληθεύσουν εάν οι influencers ενημερώνουν με σαφήνεια τους ακόλουθούς τους σχετικά με την ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας τους.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Υπουργείο Ανάπτυξης καλούν τους influencers, καθώς και όλους όσοι εμπλέκονται στον κλάδο του ψηφιακού marketing, να επισκεφτούν την πλατφόρμα Influencer Legal Hub, προκειμένου να ενημερωθούν επαρκώς για τις νομικές τους υποχρεώσεις, τις θεμιτές εμπορικές πρακτικές και τα ισχύοντα Ευρωπαϊκά πρότυπα για την προστασία των καταναλωτών.

Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
καταχώρηση
Διαβάστε ακόμη

Τα μπλόκα των αγροτών τα επόμενα 24ωρα, το σχέδιο για τις γιορτές και η πρώτη αντίδραση της κυβέρνησης

Ο Ιβάν Σαββίδης στους εργαζόμενους του OPEN: «Δεν τα έχω πει ακόμα όλα στην Ελλάδα»

Σκάνδαλο Έπσταϊν: Οι νέες φωτογραφίες με Τσόμσκι, Μπιλ Γκέιτς και τα περίεργα μηνύματα από τη «Λολίτα»

Γιώργος Μαζωνάκης: Ποιος είναι ο 21χρονος Στέφανος Παπαδόπουλος που κατέθεσε μήνυση κατά του τραγουδιστή

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • Ευρωπαϊκή Επιτροπή
  • ειδήσεις τώρα
  • social media
  • έλεγχος
  • influencer
  • υπουργείο Ανάπτυξης
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr