• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Η Καρυστιανού προανήγγειλε τη δημιουργία κόμματος - «Πάμε για κάτι πολύ μεγάλο»Απεργία 16 Δεκεμβρίου: Ποιοι συμμετέχουν - Τι θα γίνει με μέσα μαζικής μεταφοράς και σχολείαΝέα καταγγελία για ΔΕΔΔΗΕ: Ζητάνε 9.500 ευρώ για ρευματοκλοπές... σε σπίτι ακατοίκητο εδώ και 2 χρόνιαΑνεπιθύμητες κλήσεις: Πώς θα διεκδικήσετε αποζημίωση 10.000 ευρώ - Ποια η διαδικασία
δημοφιλές τώρα: Η Καρυστιανού προανήγγειλε τη δημιουργία κόμματος - «Πάμε για κάτι πολύ μεγάλο»
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   30.10.2023 12:05
Newsroom
Newsroom

Έρχεται «σαφάρι» στα social media των influencers - Έλεγχοι από το υπουργείο Ανάπτυξης για παραπλανητικές πρακτικές

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋   🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

επόμενο άρθρο  

Ελέγχους των εμπορικών πρακτικών που χρησιμοποιούν οι influencers στους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα διενεργήσει τις επόμενες εβδομάδες το Υπουργείο Ανάπτυξης, με τη συνδρομή ψηφιακών εργαλείων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, για την προστασία των καταναλωτών από παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο πανευρωπαϊκών ελέγχων που διενεργούνται στα Κράτη Μέλη της Ένωσης με πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (EU Sweeps), η Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου πρόκειται να πραγματοποιήσει ελέγχους στις εμπορικές πρακτικές που χρησιμοποιούν οι influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να προωθήσουν ή να διαθέσουν προς πώληση αγαθά και υπηρεσίες εταιρειών (brands) με τις οποίες συνεργάζονται.

Ο στόχος των πανευρωπαϊκών ελέγχων είναι διττός: πρώτον, να εντοπιστούν αναρτήσεις των influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι οποίες περιέχουν μαρτυρίες, κριτικές ή καταχωρήσεις που ενδεχομένως να είναι παραπλανητικές για τους καταναλωτές, επηρεάζοντας την αγοραστική τους συμπεριφορά και προκαλώντας οικονομική ζημία, και δεύτερον να επαληθεύσουν εάν οι influencers ενημερώνουν με σαφήνεια τους ακόλουθούς τους σχετικά με την ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας τους.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Υπουργείο Ανάπτυξης καλούν τους influencers, καθώς και όλους όσοι εμπλέκονται στον κλάδο του ψηφιακού marketing, να επισκεφτούν την πλατφόρμα Influencer Legal Hub, προκειμένου να ενημερωθούν επαρκώς για τις νομικές τους υποχρεώσεις, τις θεμιτές εμπορικές πρακτικές και τα ισχύοντα Ευρωπαϊκά πρότυπα για την προστασία των καταναλωτών.

Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
καταχώρηση
Διαβάστε ακόμη

Οι αγρότες απαντούν την Τρίτη στην κυβέρνηση - «Όλη η Ελλάδα θα μιλήσει ως ένα ενιαίο μπλόκο

Η Καρυστιανού προανήγγειλε τη δημιουργία κόμματος - «Πάμε για κάτι πολύ μεγάλο»

Νέα καταγγελία για ΔΕΔΔΗΕ: Ζητάνε 9.500 ευρώ για ρευματοκλοπές... σε σπίτι ακατοίκητο εδώ και 2 χρόνια

Νικ Ράινερ: Αναζητώντας την προσοχή από δύο διάσημους γονείς

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • υπουργείο Ανάπτυξης
  • Ευρωπαϊκή Επιτροπή
  • έλεγχος
  • ειδήσεις τώρα
  • social media
  • influencer
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr