Σούπερ μάρκετ: Από πού κόβουν οι καταναλωτές λόγω ακρίβειας - Πώς άλλαξε ο τρόπος που ψωνίζουν
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Οι ανταγωνιστικές τιμές (66,6%), η ποικιλία προϊόντων (57,2%) και οι ελκυστικές προσφορές (54,6%) είναι τα τρία πιο σημαντικά πράγματα που επηρεάζουν τον καταναλωτή για να τον κερδίσει ένα φυσικό κατάστημα και αυτά τα κριτήρια είναι που επικρατούν και στις επιλογές για το ηλεκτρονικό κατάστημα, ανέφερε στο 15ο συνέδριο της ECR Hellas ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Γιώργος Μπαλτάς στο πλαίσιο της παρουσίασης της έρευνας «Τι θέλουν και τι κάνουν οι καταναλωτές σήμερα», που εκπόνησε το πανεπιστήμιο.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Κλειδώνουν σήμερα οι αποφάσεις της κυβέρνησης για τους αγρότες: Ποια άλλα μέτρα «ψήνονται»
Απογευματινά χειρουργεία: Οι ελλείψεις προσωπικού και οι φόβοι ότι θα αυξηθούν τα μαύρα χρήματα στο ΕΣΥ
Έρχεται έκτακτο δώρο Πάσχα: Ποιους αφορά - Το χρονοδιάγραμμα για την αύξηση του κατώτατου μισθού
Σοκ στον παγκόσμιο αθλητισμό! Σκοτώθηκε ο 24χρονος ρέκορντμαν του μαραθωνίου Κέλβιν Κιπτούμ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr