Σούπερ μάρκετ: Από πού κόβουν οι καταναλωτές λόγω ακρίβειας - Πώς άλλαξε ο τρόπος που ψωνίζουν
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Οι ανταγωνιστικές τιμές (66,6%), η ποικιλία προϊόντων (57,2%) και οι ελκυστικές προσφορές (54,6%) είναι τα τρία πιο σημαντικά πράγματα που επηρεάζουν τον καταναλωτή για να τον κερδίσει ένα φυσικό κατάστημα και αυτά τα κριτήρια είναι που επικρατούν και στις επιλογές για το ηλεκτρονικό κατάστημα, ανέφερε στο 15ο συνέδριο της ECR Hellas ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Γιώργος Μπαλτάς στο πλαίσιο της παρουσίασης της έρευνας «Τι θέλουν και τι κάνουν οι καταναλωτές σήμερα», που εκπόνησε το πανεπιστήμιο.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Άλλη μια κακή ημέρα για τον σιδηρόδρομο: Νέες πολύωρες καθυστερήσεις, ενώ τέθηκε εκτός λειτουργίας το τελευταίο «Ασημένιο Βέλος»
Τουρκική αντιπολίτευση εναντίον Φιντάν: «Ασκείς εξωτερική πολιτική χωρίς πυξίδα και στρατηγική σε Αιγαίο και Κύπρο»
Στην Ευελπίδων η Ειρήνη Μουρτζούκου μετά τις μηνύσεις σε βάρος της: Θα της απαγγελθούν κατηγορίες
Ξανά απούσα από βασιλική υποχρέωση η Κέιτ Μίντλετον - Ανησυχία για την υγεία της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr