Σούπερ μάρκετ: Από πού κόβουν οι καταναλωτές λόγω ακρίβειας - Πώς άλλαξε ο τρόπος που ψωνίζουν
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Οι ανταγωνιστικές τιμές (66,6%), η ποικιλία προϊόντων (57,2%) και οι ελκυστικές προσφορές (54,6%) είναι τα τρία πιο σημαντικά πράγματα που επηρεάζουν τον καταναλωτή για να τον κερδίσει ένα φυσικό κατάστημα και αυτά τα κριτήρια είναι που επικρατούν και στις επιλογές για το ηλεκτρονικό κατάστημα, ανέφερε στο 15ο συνέδριο της ECR Hellas ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Γιώργος Μπαλτάς στο πλαίσιο της παρουσίασης της έρευνας «Τι θέλουν και τι κάνουν οι καταναλωτές σήμερα», που εκπόνησε το πανεπιστήμιο.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Μέση Ανατολή: Το διάγγελμα-μπουρλότο Νετανιάχου πριν την εκεχειρία, ο ρόλος των ΗΠΑ και η τρομοκρατική επίθεση στο Τελ Αβίβ
Ιράν: Η Τεχεράνη αποκάλυψε υπόγεια ναυτική βάση - Δεκάδες σκάφη με πολυβόλα και πυραύλους μέσα σε τούνελ
Κυβερνοέγκλημα: Αύξηση κατά 790% σημείωσαν στην Ελλάδα οι απάτες μέσω διαδικτύου σε μια πενταετία
Παράταση 90 ημερών ετοιμάζεται να δώσει ο Τραμπ στο TikTok - Τη Δευτέρα οι ανακοινώσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr