Σούπερ μάρκετ: Η ακρίβεια και οι ανατιμήσεις 10% χάρισαν ανάπτυξη 8,6% το Α’ τρίμηνο - Κάτω οι όγκοι πωλήσεων

Με ανάπτυξη της τάξης του 8,6% έκλεισε το α’ τρίμηνο του 2023 για τα σούπερ μάρκετ σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana, αύξηση η οποία αποδίδεται αποκλειστικά στις ανατιμήσεις μιας και οι όγκοι πωλήσεων ήταν μειωμένοι κατά 1,1%. Ειδικότερα η τιμή ανά μονάδα προϊόντος ενισχύθηκε κατά 10%, από +6,8% το 2022 και το +1,9% το 2021.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Από τον διχασμό στη συμφωνία: Πώς η Ευρώπη είπε τελικά «ναι» στην Ουκρανία και απέφυγε το φιάσκο
Νίκος Παππάς: Ζητάω συγγνώμη, δεν γρονθοκόπησα κανέναν - Και τα καλύτερα παιδιά έχουν αδυναμίες
«Είμαι ο Γιώργος ο αληθινός»: Χαμός από κόσμο στην πρεμιέρα του Μαζωνάκη, λίγο μετά τις καταγγελίες
Αυτοί είναι οι τέσσερις φιναλίστ του μεγάλου τελικού του GNTM - Η ανακοίνωση της Ηλιάνας και οι ανατροπές
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



