Σούπερ μάρκετ: Η ακρίβεια και οι ανατιμήσεις 10% χάρισαν ανάπτυξη 8,6% το Α’ τρίμηνο - Κάτω οι όγκοι πωλήσεων
Με ανάπτυξη της τάξης του 8,6% έκλεισε το α’ τρίμηνο του 2023 για τα σούπερ μάρκετ σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana, αύξηση η οποία αποδίδεται αποκλειστικά στις ανατιμήσεις μιας και οι όγκοι πωλήσεων ήταν μειωμένοι κατά 1,1%. Ειδικότερα η τιμή ανά μονάδα προϊόντος ενισχύθηκε κατά 10%, από +6,8% το 2022 και το +1,9% το 2021.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Καθηγητής ΑΠΘ για δασικές πυρκαγιές: Δύσκολο το φετινό καλοκαίρι - Γιατί είχαμε μεγάλες φωτιές από το Μάρτιο
Αυθαίρετα: Σφίγγει ο κλοιός με fast track κατεδαφίσεις, τσουχτερά πρόστιμα και πλατφόρμα καταγγελιών - Έλεγχοι με drones
10306: «Άναψαν» οι γραμμές μετά τη γυναικοκτονία - Διπλασιασμός κονδυλίων και εξόφληση εργαζομένων
Κυβέρνηση: Διαβάζει τις δημοσκοπήσεις και εστιάζει σε ατζέντα καθημερινότητας: «Όχι» στην χαλαρότητα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr