Ακρίβεια: Ποιες δαπάνες έχει κόψει ο Ελληνας - 1 στους 2 αγοράζει μόνο τα απαραίτητα
Τις μεγάλες προκλήσεις που καλούνται να διαχειριστούν οι ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς βρίσκονται αντιμέτωπες με ένα κατακερματισμένο καταναλωτικό κοινό με διαφορετικές προτεραιότητες, αξίες και αγοραστικές συμπεριφορές, αναλύει η νέα καταναλωτική έρευνα, Future Consumer Index Ελλάδα 2023, που παρουσίασε η ΕΥ Ελλάδος, στο πλαίσιο του 8ου Delphi Economic Forum.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Θρίλερ με την εκεχειρία στη Γάζα: Επιμένει ο Νετανιάχου στο τελεσίγραφό του – Καθυστέρηση της τελευταίας στιγμής από τη Χαμάς
Τέσσερα προγράμματα ύψους 1 δισ. ευρώ για ενεργειακή και λειτουργική αναβάθμιση κατοικιών – Τι πρέπει να ξέρετε
Συρεγγέλα στο ethnos.gr: Η ικανότητα ενός Προέδρου να ενώνει δεν εξαρτάται από τον πολιτικό του χώρο
Φοιτητές πανεπιστημίων: 5+1 tips για να «χτίσεις» το βιογραφικό σου ενώ σπουδάζεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr