Ακρίβεια: Ποιες δαπάνες έχει κόψει ο Ελληνας - 1 στους 2 αγοράζει μόνο τα απαραίτητα
Τις μεγάλες προκλήσεις που καλούνται να διαχειριστούν οι ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς βρίσκονται αντιμέτωπες με ένα κατακερματισμένο καταναλωτικό κοινό με διαφορετικές προτεραιότητες, αξίες και αγοραστικές συμπεριφορές, αναλύει η νέα καταναλωτική έρευνα, Future Consumer Index Ελλάδα 2023, που παρουσίασε η ΕΥ Ελλάδος, στο πλαίσιο του 8ου Delphi Economic Forum.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Κραυγή αγωνίας από κτηνοτρόφο στην Κατερίνη: Έχασε πάνω από 300 ζώα στην κακοκαιρία
Πού θα «χτυπήσει» τις επόμενες ώρες η κακοκαιρία: Η πρόγνωση Μαρουσάκη για τις γραμμές λαίλαπας
Σάλος με τα γραφεία τελετών στο Κολοράντο: Βρέθηκαν 200 πτώματα στοιβαγμένα σε αποσύνθεση
Σοκ στο Χαϊδάρι: 22χρονος πήγε να αρπάξει ανήλικη - Πώς της έστησε καρτέρι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr