Ακρίβεια: Ποιες δαπάνες έχει κόψει ο Ελληνας - 1 στους 2 αγοράζει μόνο τα απαραίτητα

Τις μεγάλες προκλήσεις που καλούνται να διαχειριστούν οι ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς βρίσκονται αντιμέτωπες με ένα κατακερματισμένο καταναλωτικό κοινό με διαφορετικές προτεραιότητες, αξίες και αγοραστικές συμπεριφορές, αναλύει η νέα καταναλωτική έρευνα, Future Consumer Index Ελλάδα 2023, που παρουσίασε η ΕΥ Ελλάδος, στο πλαίσιο του 8ου Delphi Economic Forum.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Η επίθεση των γαλάζιων βουλευτών κατά του ΥΠΑΑΤ για το «Μέτρο 23», το φρέσκο γάλα του Σαμαρά ο Νικολόπουλος που στέκεται πίσω από τον Σαμαρά
Αποκλεισμένο το λιμάνι του Βόλου από στεριά και θάλασσα – «Παρέλαση» αγροτών με τρακτέρ και ψαράδων με καΐκια
Επίδομα θέρμανσης: Πότε πληρώνεται η προκαταβολή - Οι δικαιούχοι
Τέλος τα social media για τα παιδιά από σήμερα στην Αυστραλία - Οι ειδικοί προειδοποιούν για «πολλά λάθη»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




