Αύξηση τζίρου στα online σούπερ μάρκετ - Λιγότερα στο καλάθι, ακριβότερα στο ταμείο
Άνοδο 10% παρουσίασαν οι πωλήσεις σε αξία των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Καμπανάκι «ΔΝΤ» σε Τραμπ: Οι πολιτικές του θα μπορούσαν να πλήξουν την παγκόσμια οικονομία
Στον εφέτη ανακριτή Λάρισας η νέα έκθεση της ομάδας Κοκοτσάκη για τα Τέμπη - 30 άτομα «πέθαναν από εύφλεκτα υλικά»
Στα Χανιά η νέα διοικήτρια της Τροχαίας μετά το «ξήλωμα»: Τι διαπίστωσε
Εικόνες που «κόβουν» την ανάσα: Στην Ισπανία, κάθε χρόνο, άλογα περνάνε μέσα από φλόγες!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr