Αύξηση τζίρου στα online σούπερ μάρκετ - Λιγότερα στο καλάθι, ακριβότερα στο ταμείο
Άνοδο 10% παρουσίασαν οι πωλήσεις σε αξία των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Τραγωδία στην Πάτρα: Βρέφος εντοπίστηκε νεκρό σε σπίτι - Μεγάλη η κινητοποίηση των Αρχών
Ποιες είναι οι πιο ευτυχισμένες χώρες στον κόσμο φέτος; Η θέση της Ελλάδας - Τι προτιμούν οι νέοι
«Καμπανάκι» από πρόεδρο φιλοζωικής για το ελαφοκομείο στη Ρόδο - «Τα ελάφια υποσιτίζονται»
Συνταξιούχος από την Κατερίνη δώρισε ασθενοφόρο στο ΕΚΑΒ - «Το παιδί μου που έφυγε με οδήγησε σε αυτή την απόφαση»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr