Online αγορές: Τι ψώνισαν οι Ελληνες το Πάσχα - Ποιο προϊόν είχε 800% αύξηση
Την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022) κατέγραψε του Skroutz. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμενη περίοδο του 2023 σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Ο απολογισμός της συνάντησης Μητσοτάκη-Ερντογάν από την τουρκική πλευρά - Τα «καυτά» ζητήματα και τα επόμενα βήματα
Θρίλερ στη Χαλκίδα με την 63χρονη: Πώς κατέληξαν οι Αρχές πως πρόκειται για άγριο έγκλημα
Χαμός στο κοινοβούλιο της Γεωργίας: Βουλευτές πιάστηκαν στα χέρια - Το νομοσχέδιο που άναψε φωτιές
Αναστάτωση μετά από τροχαίο στην Καλαμάτα - Τραυματίστηκε σοβαρά οδηγός μοτοσυκλέτας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr