Online αγορές: Τι ψώνισαν οι Ελληνες το Πάσχα - Ποιο προϊόν είχε 800% αύξηση

Την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022) κατέγραψε του Skroutz. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμενη περίοδο του 2023 σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
ΕΥΔΑΠ: Οριζόντιες αυξήσεις στο πάγιο εν μέσω λειψυδρίας - Το νέο τιμολόγιο και οι αντιφάσεις του
Το αγροτικό πιέζει τη ΝΔ: Ανησυχία για την περιφέρεια και το «βαρύ» της κλίμα - Τα μηνύματα των δημοσκοπήσεων
Πανάκριβο το φετινό εορταστικό τραπέζι: Πόσα παραπάνω θα πληρώσουμε στο ρεβεγιόν - Οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Ιδού η Ρόδος ιδού και ο σουλτάνος… Οι Ιππότες λυγίζουν από τον Σουλεϊμάν τον Μεγαλοπρεπή
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




