• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Εργατικό δυστύχημα στην Ελασσόνα: 59χρονος έχασε τη ζωή του πέφτοντας από ύψος 20 μέτρων«Γαλάζιο» επεισόδιο μεταξύ Καιρίδη και Δαβάκη: «Πού είναι ο Δένδιας; Προσβάλλει την Επιτροπή» - «Πώς κάνεις έτσι;»Η Ουκρανία έπληξε με drones τάνκερ του ρωσικού «σκιώδους στόλου» στη ΜεσόγειοΟΠΕΚΕΠΕ: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τη μετάβαση του Οργανισμού στη Βουλή
δημοφιλές τώρα: Οργή Ελλήνων της Γερμανίας: Αν τα παιδιά μας δε μαθαίνουν ελληνικά πώς θα επιστρέψουν;
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   22.03.2023 19:17 
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας

Η ακρίβεια «ψαλιδίζει» βασικές ανάγκες των Ελλήνων: Κάνουν μπάνιο λιγότερες φορές και δεν χρησιμοποιούν θέρμανση και φούρνο

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο
(Eurokinissi)
(Eurokinissi)

Μεγάλη έρευνα για τις τάσεις που επικρατούν στην καταναλωτική συμπεριφορά λόγω της αύξησης των τιμών προϊόντων και υπηρεσιών πραγματοποίησε η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο χρονικό διάστημα από 10 Ιανουαρίου έως 10 Φεβρουαρίου 2023, με συμπλήρωση 1.710 on line ερωτηματολογίων.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ένωσης, τα αποτελέσματα που προέκυψαν μεταξύ άλλων είναι:

  • Σε τακτική συντήρηση και επισκευή της κατοικίας τους προβαίνει πάντα το 4,8%. Το 59,9% δηλώνουν ότι τελευταία φορά που συντήρησαν την κατοικία τους ήταν τα τελευταία τρία ή περισσότερο από πέντε χρόνια.
  • Οι καταναλωτές που μείωσαν το ποσοστό θέρμανσης της κατοικίας τους σε μεγάλο βαθμό αποτελούν το 86,8%. Το 91,3% χαμηλώνει ή κλείνει τη θέρμανση τις νυχτερινές ώρες του ύπνου.
  • Σε ποσοστό 40%, οι καταναλωτές μειώνουν τις φορές που κάνουν μπάνιο ενώ οι περισσότεροι προτιμούν ένα γρήγορο ντους αντί για μπάνιο (73,5%).
  • Το 74,4% δηλώνει ότι αποφεύγει τη χρήση του φούρνου της ηλεκτρικής κουζίνας. Το ποσοστό όσων μείωσαν το καθημερινό μαγείρεμα είναι 57%.
  • Στην ερώτηση αν πραγματοποιούν αγορές από το καλάθι του νοικοκυριού, η πλειονότητα το 83 % απαντά αρνητικά. Το 71 % αναφέρουν ότι το καλάθι του νοικοκυριού δε συμβάλλει κα­θόλου στη μείωση κόστους τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης του νοικοκυριού τους.
  • Από τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό οι καταναλωτές θεωρούν πρωταρχική τους ανάγκη να καλύψουν το κόστος των τροφίμων (73,2%). Δευτερεύουσα αλλά εξίσου σημαντική ανάγκη θεωρούν την κάλυψη του κόστους ιατρικής περίθαλψης (59,8%), στη συνέχεια της θέρμανσης (54,3%) και τέλος του ενοικίου/ δανείου κατοικίας (53,9%). Η ψυχαγωγία για τους περισσότερους αξιολογείται από καθόλου έως μέτρια σημαντική (77,4%), όπως η προσωπική φροντίδα (70,2%) και η ένδυση (76,10%).
  • Οι καταναλωτές μείωσαν τη μετακίνηση με Ι.Χ. (77,3%) ενώ σημαντικό ποσοστό μείωσε την αγορά τροφίμων και τα λοιπών βασικών ειδών πρώ­της ανάγκης (55,6% και 65,10% αντίστοιχα). Το 83,5 % επιλέγουν να προβούν σε περικοπή δαπανών για την προσωπική τους φροντίδα και το 90,4 % για την ένδυση / υπόδηση.
  • 6 στους 10 καταναλωτές αδυνατούν να καλύψουν τη δαπάνη για μία εβδομάδα διακοπές το χρόνο. .
  • Σχετικά με τις διατροφικές συνήθειες, μία φορά την εβδομάδα μπορεί να καταναλώνει κρέας το 41,3%. Με βάση τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό, ψάρι μία φορά την εβδομάδα καταναλώνει το 52,3%. Το ίδιο φαί­νεται να συμβαίνει και για τα πουλερικά, αφού μόλις μία φορά καταναλώνεται από το 55,9%.
  • 7 στους 10 ερω­τώμενους επιλέγουν να αγοράζουν τρόφιμα με βάση την προσφορά και την χαμηλότερη τιμή.
  • Το 91,5% επιθυμούν να αγοράζουν προϊόντα απ' ευ­θείας από τους παραγωγούς χωρίς τη μεσολάβηση μεσαζόντων.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  • Κορονοϊός: Τέλος οι ΜΕΘ covid στα νοσοκομεία - Πώς θα νοσηλεύονται οι ασθενείς
  • Υπόθεση μαστροπείας με θύμα 14χρονη στη Νέα Σμύρνη: Ανάμεσα στους εμπλεκόμενους και πρώην τρόφιμος της Κιβωτού του Κόσμου – Είχε κάνει ψευδείς καταγγελίες
  • Δεν κάνει πίσω ο Μακρόν, παρά τις αντιδράσεις: Στο τέλος του 2023 σε εφαρμογή το νέο συνταξιοδοτικό στη Γαλλία – Τι λέει για τις διαδηλώσεις
  • Πατέρας ενός 7χρονου παιδιού ο προπονητής τάε κβο ντο που κατηγορείται για ασέλγεια σε ανήλικες – Όσα είπε η αδερφή του
  • Ο μπακαλιάρος του Νότου – Παραδοσιακές συνταγές από Ελλάδα, Ιταλία, Πορτογαλία και Χώρα των Βάσκων
  • ΤτΕ: Εκτοξεύτηκαν οι τιμές των διαμερισμάτων το δ' τρίμηνο - Ράλι 15,2% στην Αθήνα
Διαβάστε ακόμη

Από τον διχασμό στη συμφωνία: Πώς η Ευρώπη είπε τελικά «ναι» στην Ουκρανία και απέφυγε το φιάσκο

Νίκος Παππάς: Ζητάω συγγνώμη, δεν γρονθοκόπησα κανέναν - Και τα καλύτερα παιδιά έχουν αδυναμίες

«Είμαι ο Γιώργος ο αληθινός»: Χαμός από κόσμο στην πρεμιέρα του Μαζωνάκη, λίγο μετά τις καταγγελίες

Αυτοί είναι οι τέσσερις φιναλίστ του μεγάλου τελικού του GNTM - Η ανακοίνωση της Ηλιάνας και οι ανατροπές

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • τιμές
  • θέρμανση
  • ειδήσεις τώρα
  • ακρίβεια
  • προϊόντα
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr