ΑΔΜΗΕ: Έσπασαν το φράγμα των 10 γιγαβάτ οι ΑΠΕ
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Έσπασε το φράγμα των 10 γιγαβάτ το παραγωγικό δυναμικό των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στις αρχές του 2023, επεσήμανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ Μάνος Μανουσάκης, μιλώντας σήμερα στο 4ο Power & Gas Forum.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε, οι νέες μονάδες ΑΠΕ που προστέθηκαν πέρυσι ήταν κοντά στο 1,3 γιγαβάτ (εκ των οποίων τα 583 μεγαβάτ στο σύστημα μεταφοράς). Πλέον αυτών οι δυο διαχειριστές μεταφοράς και διανομής (ΑΔΜΗΕ και ΔΕΔΔΗΕ) έχουν εκδώσει προσφορές σύνδεσης για μονάδες συνολικής ισχύος 13,5 γιγαβάτ (από τα οποία τα 5,7 γιγαβάτ εκδόθηκαν από τον διαχειριστή πέρυσι).
Ο κ. Μανουσάκης ανέφερε ότι το 2022 η συμμετοχή των ΑΠΕ στο ενεργειακό μείγμα αυξήθηκε κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες (39% από 33 το 2021), ενώ πέρυσι σημειώθηκε και το ρεκόρ κάλυψης του συνόλου της ζήτησης ρεύματος από ΑΠΕ επί 5 συνεχόμενες ώρες. Ο κ. Μανουσάκης υπογράμμισε ακόμη ότι με τις επενδύσεις που υλοποιεί ο ΑΔΜΗΕ, ο ηλεκτρικός χώρος, που θα είναι διαθέσιμος και για τις νέες μονάδες ΑΠΕ, αυξάνεται από 17 γιγαβάτ σήμερα σε 28 γιγαβάτ το 2030. Επεσήμανε ακόμη την ανάγκη επιτάχυνσης των διαδικασιών αδειοδότησης των έργων μεταφοράς όπως και της διαδικασίας έγκρισης του θεσμικού πλαισίου για την αποθήκευση ενέργειας.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



