Κατώτατος μισθός: Τα νέα Δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα - Πόσο αυξάνεται το επίδομα άδειας
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το καθαρό ποσό των 665,70 ευρώ θα λαμβάνουν οι μισθωτοί που αμείβονται με τα κατώτατα όρια μετά την αύξηση του μεικτού κατώτατου μισθού στα 780 ευρώ από την 1η Απριλίου. Δηλαδή, ο εργαζόμενος θα δει στην τσέπη του καθαρή αύξηση 52 ευρώ (+ 8,4%) σε σχέση με τις προηγούμενες καθαρές αποδοχές που ήταν 614,11 ευρώ.
Την ίδια ώρα, ο μισθωτός θα κοστίζει συνολικά στην επιχείρηση 953,86 ευρώ, ενώ σε 12μηνη βάση -αν συνυπολογιστούν τα δώρα και τα επιδόματα- θα κοστίζει 1.117,81 ευρώ μηνιαίως.
Οι ετήσιες μεικτές αποδοχές με βάση τον νέο κατώτατο μισθό 780 ευρώ (συμπεριλαμβάνονται δώρα Πάσχα, Χριστουγέννων και επίδομα αδείας) ανέρχονται σε 10.968,75 ευρώ, ενώ οι καθαρές αποδοχές ανέρχονται σε 9.374,12 ευρώ.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Οι αλλαγές στο οργανόγραμμα της κυβέρνησης, τα ψιλά γράμματα του Βαγγέλη και τα καλοριφέρ που δεν ανάβουν
Γιατί είναι κρίσιμο το 30% του ΠΑΣΟΚ που βλέπει ευνοϊκά τον Μητσοτάκη
Παγκόσμιο μπλακάουτ σε Outlook, Teams και Copilot - Χιλιάδες δεν έχουν πρόσβαση στα email τους
Καλώδιο ηλεκτρικής διασύνδεσης: Τα επόμενα βήματα της Αθήνας και η απάντηση στις κινήσεις της Άγκυρας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




