Σούπερ μάρκετ: Ανάπτυξη 6,2% το 2022 λόγω ακρίβειας - Έπεσαν οι πωλήσεις, limit up στα PL
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
![Σούπερ μάρκετ (ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ/EUROKINISSI)](http://cdn.ethnos.gr/imgHandler/875/fa9d40d6-4aa2-483c-bcc6-41432cd0f5ce.jpg)
Με ανάπτυξη 6,2% έκλεισε το 2022 για τον κλάδο των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, με τον τζίρο του συγκεκριμένου δείγματος που εξετάζει η εταιρεία να διαμορφώνεται σε €8,56 δισ. από €8,06 δισ. το 2021. Πιο αναλυτικά, οι πωλήσεις τροφίμων αυξήθηκαν κατά 6,8% σε αξία, 4,7% στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας και 3,1% στα προϊόντα σπιτιού.
Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στις ανατιμήσεις οι οποίες διαμορφώθηκαν σε 5,8% (σε αξία) και 6,8% (ανά τεμάχιο).
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Σφοδρές βροχές μέχρι το βράδυ: Ποιες περιοχές θα χτυπήσει η κακοκαιρία - «Πολική εισβολή» από την Τρίτη
Η ακρίβεια «πνίγει» την Κωνσταντινούπολη: Το κόστος ζωής αυξήθηκε πάνω από 50% - Τα ενοίκια έφτασαν τιμές Αθήνας
Μεγάλη καταδίωξη στην Αττική Οδό: Κυνηγούσαν μεθυσμένη 34χρονη για 11 χλμ.
Ο Slimane μάγεψε την Αθήνα - Η στιγμή που ερμήνευσε a cappella το «Mon Amour»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr