• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Το «δικαίωμα της σιωπής» σταθερή απάντηση του «Φραπέ» - Η σχέση του με Βορίδη και Μητσοτάκη και η Porsche του γιου τουΕξεταστική ΟΠΕΚΕΠΕ: Τη σύλληψη Ξυλούρη με αυτόφωρη διαδικασία ζητά η Ζωή ΚωνσταντοπούλουΔίκη για τις υποκλοπές: Προσπάθεια να εντοπιστούν οι 10 νέοι μάρτυρες - Η κατάθεση πρώην υπαλλήλου της ΕΥΠΝέος πρόεδρος του Eurogroup ο Κυριάκος Πιερρακάκης - Εξελέγη ομόφωνα
δημοφιλές τώρα: Όπου φύγει φύγει οι εργαζόμενοι στο ΕΣΥ: Αδειάζουν τα νοσοκομεία - «Έχουμε εξοπλισμό, δεν έχουμε...
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   03.11.2022 12:25
Newsroom
Newsroom

Καλάθι του νοικοκυριού: Ράλι ανατιμήσεων στα προϊόντα που έμειναν εκτός λίστας των σούπερ μάρκετ

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο  
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISΙ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISΙ

Την ώρα που τα βλέμματα έχουν επικεντρωθεί στις 51 κατηγορίες προϊόντων που συμπεριλαμβάνονται στο καλάθι του νοικοκυριού, με στόχο να συγκρατηθούν οι τιμές τους, οι ανατιμήσεις καλά κρατούν σε πολλά επώνυμα προϊόντα που έμειναν εκτός καλαθιού.

Μέσα από την πλατφόρμα e-katanalotis εύκολα διαπιστώνει κανείς ότι ενώ γίνεται προσπάθεια συγκράτησης των τιμών σε κάποια βασικά αγαθά του «φθηνού» καλαθιού, που γέμισε κυρίως από προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, στα ράφια συνεχίζεται το ράλι ανόδου των τιμών στα επώνυμα.

Η προτίμηση των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προκύπτει και από τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών IRI, σύμφωνα με τα οποία, το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας συνεχίζει να διατηρείται σε υψηλά επίπεδα και συγκεκριμένα στο 15,9% στο εννεάμηνο του 2022, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να «τρέχει» με 12,8%

Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  • Αδιανόητο: 36χρονη επιβίωσε μετά από 12 όγκους και 5 επιθετικούς καρκίνους – Όλοι σε διαφορετικά μέρη του σώματός της
  • Τζον Γουντς: Ποιος ήταν ο ατζαμής δήμιος που κρέμασε τους Ναζί εγκληματίες πολέμου - Αργός και βασανιστικός ο θάνατος τους πριν από το δικό του ύποπτο τέλος 
  • Πώς θα είναι οι «έξυπνοι» συρμοί σε Μετρό Θεσσαλονίκης και Γραμμή 4 σε Αθήνα: Θα μετρούν βάρος επιβατών, θα κάνουν δρομολόγια ακόμα και ανά 75 δευτερόλεπτα
  • Φόρος κληρονομιάς: Ποιες δηλώσεις και από πότε υποβάλλονται ηλεκτρονικά - Οδηγός
  • «Food with no money»: Tο νέο τρεντ του TikTok και 10 low budget φαγητά
Διαβάστε ακόμη

Το «δικαίωμα της σιωπής» σταθερή απάντηση του «Φραπέ» - Η σχέση του με Βορίδη και Μητσοτάκη και η Porsche του γιου του

Κωνσταντοπούλου για Ξυλούρη: Βγήκε από την αίθουσα και έλεγε «θα την σκοτώσω, θα της στρίψω το λαρύγγι»

Επελαύνει σε όλη την Ευρώπη η «σούπερ γρίπη»: Τα συμπτώματα και ποιοι κινδυνεύουν άμεσα

Η Λίλι Κόλινς σχολίασε στον Τζίμι Φάλον την αγάπη του Κυριάκου Μητσοτάκη για το «Emily In Paris»

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • καλάθι του νοικοκυριού
  • ειδήσεις τώρα
  • σούπερ μάρκετ
  • ανατιμήσεις
  • e-katanalotis
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr