Υδροπλάνα: Ξεκινούν πτήσεις από Τήνο, Πάτμο, Σίφνο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Ολοκληρώθηκε η διαγωνιστική διαδικασία ανάδειξης της εταιρείας που θα αναλάβει το υδατοδρόμιο της Σίφνου, εντός της λιμενικής ζώνης στον Πλατύ Γυαλό.
Σύμφωνα με το imerisia.gr ανάδοχος επελέγη η εταιρεία Hellenic Seaplanes που μέσω της θυγατρικής εταιρείας «Υδατοδρόμιο Σίφνου ΙΚΕ» θα αναλάβει την κατασκευή και λειτουργία του υδατοδρομίου.
«Είναι μια πολύ καλή μέρα, μια ιστορική μέρα για το νησί της Σίφνου, ένα πολύ σημαντικό έργο για την αεροπορική διασύνδεση του νησιού προχωρά και έχει δρομολογηθεί η ολοκλήρωσή του εντός του 2022. Το πρώτο δίκτυο στις Κυκλάδες Αθήνα, Τήνο, Πάτμο και η επέκταση προς την Σίφνο μπαίνει σε λειτουργία σύντομα, βελτιώνοντας ουσιαστικά την πρόσβαση των κατοίκων αλλά και των επισκεπτών στα νησιά μας» δήλωσε ο Πρόεδρος και Δ. Σύμβουλος της Hellenic Seaplanes, Νικόλας Χαραλάμπους.
«Μετά από την πολυετή προσπάθεια, μέσα από πολλές δυσκολίες και πρωτόγνωρες συνθήκες για την Ελλάδα, έχουμε αποκτήσει την πείρα, να οδηγήσουμε την διαδικασία με γοργούς ρυθμούς και να εντάξουμε το νησί της Σίφνου στο πρόγραμμα πτήσεων του Νότιου Αιγαίου» τόνισε.
Ανοίγει η αυλαία των πτήσεων στο Αιγαίο
Η αεροπορική εταιρεία φιλοδοξεί να κόψει πρώτη το νήμα των ταξιδιών με υδροπλάνα στο Αιγαίο Πέλαγος, δημιουργώντας το πρώτο δίκτυο υδατοδρομίων με προορισμούς τόσο στις Κυκλάδες, όσο και στα Δωδεκάνησα.
Ειδικότερα, το πλάνο πτήσεων της Hellenic Seaplanes περιλαμβάνει σε πρώτη φάση την Τήνο, όπου η υποδομή υδατοδρομίου είναι σε φάση κατασκευής, την Πάτμο με τα έργα να ολοκληρώνονται πολύ σύντομα ενώ στο σχέδιο προστίθεται πλέον και η Σίφνος, με την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας για την κατασκευή του υδατοδρομίου η οποία θα ξεκινήσει άμεσα.
Με φόντο την εκκίνηση των πτήσεων εντός του έτους, προχωρά και εξελίσσεται με σταθερά βήματα η πρωτοβουλία της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου και του Περιφερειάρχη κ. Γιώργου Χατζημάρκου, για την αδειοδότηση 30 υδατοδρομίων στα νησιά Ρόδος (2 υδατοδρόμια), Κως (2 υδατοδρόμια), Πάρος, Νάξος, Μήλος, Σύρος, Αμοργός, Κάλυμνος, Λειψοί, Λέρος, Χάλκη, Σύμη, Τήλος, Κάρπαθος, Καστελόριζο, Αγαθονήσι, Νίσυρος, Αστυπάλαια, Κάσος, Μύκονος, Σαντορίνη, Κύθνος, Κέα, Άνδρος, Σίκινος, Σέριφος, Δονούσα και Ανάφη.
Παρά τις καθυστερήσεις και τα εμπόδια που έφερε ο κορονοϊός, απόλυτος στόχος είναι η δημιουργία ενός ισχυρού δικτύου υδατοδρομίων που θα αναδείξει τις πολύπλευρες δυνατότητες του υδροπλάνου ως μεταφορικού μέσου αλλά και την ευκολία μετακίνησης των ντόπιων νησιωτών και τουριστών.
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr