• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Δεκατρία νέα Πειραματικά Σχολεία θα λειτουργήσουν την επόμενη διετία – Σε ποιες περιοχέςEurovision 2026: Τελικά πόσες χώρες θα δώσουν το «παρών» στη Βιέννη;Στον Εισαγγελέα ο ανιψιός του 68χρονου και ο φίλος του για το διπλό φονικό στη Φοινικούντα – Αναζητείται και τρίτο πρόσωπο «κλειδί»ΟΠΕΚΕΠΕ: Επικαλείται δικαίωμα σιωπής ο «Φραπές» - Δείτε live τη συνεδρίαση της Εξεταστικής
δημοφιλές τώρα: Όπου φύγει φύγει οι εργαζόμενοι στο ΕΣΥ: Αδειάζουν τα νοσοκομεία - «Έχουμε εξοπλισμό, δεν έχουμε...
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   03.02.2022 08:10
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Διαδικασία αποζημίωσης για ηλεκτρικές συσκευές

ΔΕΔΔΗΕ: Πώς η αποζημίωση για διακοπές ρεύματος λόγω κακοκαιρίας – Τι ισχύει για ηλεκτρικές συσκευές

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο  
EUROKINISSI/ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
EUROKINISSI/ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

Τον τρόπο αποζημίωσης των καταναλωτών που έμειναν χωρίς ρεύμα λόγω της κακοκαιρίας Ελπίς ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ. Προϋπόθεση, η διακοπή ρεύματος να διήρκεσε για πάνω από 24 ώρες. Σύμφωνα με τον Διαχειριστή, θα αφαιρεθεί από τις χρεώσεις του λογαριασμού ρεύματος η χρέωση του δικτύου διανομής για τέσσερις μήνες.Επιπρόσθετα εδώ και λίγες ημέρες έχει καθοριστεί ο τρόπος για αίτηση όσων οι ηλεκτρικές συσκευές έπαθαν βλάβη λόγω των διακοπών.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ:

Ο ΔΕΔΔΗΕ αναγνωρίζοντας την ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών που επλήγησαν από την πρωτοφανή κακοκαιρία «Ελπίδα» στην Αττική, ανακοινώνει ότι θα αφαιρεθεί από τους λογαριασμούς η Χρέωση Δικτύου Διανομής που αντιστοιχεί σε τέσσερις μήνες.

Η Χρέωση Δικτύου Διανομής θα αφαιρεθεί από όλους τους λογαριασμούς πελατών Χαμηλής Τάσης όλων των προμηθευτών ηλεκτρικής ενέργειας, που επλήγησαν από την κακοκαιρία «Ελπίδα» και δεν επανήλθε η ηλεκτροδότησή τους για περισσότερο από ένα 24ωρο.

Ταυτόχρονα θα δοθεί προτεραιότητα σε όλα τα αιτήματα για αποζημιώσεις για ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές πολιτών από τις πληγείσες από την κακοκαιρία «Ελπίδα» περιοχές.

Διαδικασία αποζημίωσης για ηλεκτρικές συσκευές

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ η αποζημίωση καταβάλλεται όταν η βλάβη των ηλεκτρικών συσκευών οφείλεται σε τυχαία διακοπή (που δεν οφείλεται δηλαδή σε υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ ούτε σε λόγους ανωτέρας βίας) του ουδετέρου αγωγού δικτύου με τις εξής προϋποθέσεις:

  • Ο Καταναλωτής να ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν τον ΔΕΔΔΗΕ για το συγκεκριμένο συμβάν (βλάβες ηλεκτρικών συσκευών), υποβάλλοντας σχετική αίτηση αποζημίωσης κατά το δυνατόν εντός της ίδιας ημέρας ή εντός των δέκα επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
  • Η διακοπή του ουδετέρου να μην οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας αλλά να είναι τυχαία
  • Ο καταναλωτής να θέσει επί 2 ημέρες, εφόσον του ζητηθούν, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό, που έχει υποστεί βλάβη στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, προς έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
  • Ο καταναλωτής να θέσει επίσης στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία:
  • Περιγράφεται το είδος κάθε βλάβης και, κατά το δυνατόν, συσχετίζεται αυτή με ενδεχόμενη υπέρταση, λόγω διακοπής του ουδετέρου του δικτύου Διανομής Χαμηλής Τάσης, βάσει τεχνικών ευρημάτων και στοιχείων, και
  • Τεκμηριώνεται το κόστος επισκευής των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών ή του εξοπλισμού, με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, εφόσον κρίνεται οικονομικά ασύμφορη η επισκευή τους.
  • Ο καταναλωτής να υπογράψει με την οποια να δηλώνει ότι η αποζημίωση αποτελεί ολοσχερή εξόφληση της ζημιάς του και ικανοποιείται πληρως από αυτήν.

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν όσοι επιθυμούν να προχωρήσουν σε αυτή τη διαδικασία αναφέρονται ΕΔΩ

Αποζημίωση

Διαβάστε ακόμη

Φρικιαστική γυναικοκτονία στην Ελβετία: 41χρονος αποκεφάλισε, τεμάχισε και πολτοποίησε τη σύζυγό του

Ο Πασχάλης Τερζής επιστρέφει στη μουσική βιομηχανία - Η αποκάλυψη του Χρήστου Νικολόπουλου

Βίντεο-σοκ από την Αττική Οδό: Η στιγμή που μηχανή παρασέρνει τροχονόμο για να ξεφύγει από μπλόκο

ΟΠΕΚΕΠΕ: Επιλεκτικές απαντήσεις και «δικαίωμα της σιωπής» από τον Ξυλούρη στην Εξεταστική

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • ΔΕΔΔΗΕ
  • αποζημιώσεις
  • ειδήσεις τώρα
  • Κακοκαιρία Ελπίς
  • λογαριασμός ρεύματος
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr