• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Στους δρόμους οι οικοδόμοι: Ζητούν μέτρα ασφάλειας και συλλογικές συμβάσεις με αυξήσεις στους μισθούςΣε κλοιό αγροτικών κινητοποιήσεων η Ελλάδα: Αποχωρούν οι αγρότες από το λιμάνι του Βόλου - Μπλόκο της ΕΛ.ΑΣ. και ένταση στη γέφυρα Ρίου - ΑντιρρίουΓεωργιάδης στη δίκη Novartis: Παρανόμως έγιναν μάρτυρες δημοσίου συμφέροντος οι Σαράφης και ΚελέσηΚρεμλίνο: Οι θέσεις του Τραμπ για το Ουκρανικό συμπίπτουν με τις δικές μας
δημοφιλές τώρα: Έρχεται η μεγαλύτερη ηλιακή έκλειψη των τελευταίων 100 ετών - Πότε, πού και πώς να τη δείτε
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   10.01.2022 04:30 
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Τι να προσέξουν οι καταναλωτές

Χειμερινές εκπτώσεις 2022: Αυλαία τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο  
ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/ EUROKINISSI
ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/ EUROKINISSI

Σήμερα, Δευτέρα 10 Ιανουαρίου κάνουν πρεμιέρα οι χειμερινές εκπτώσεις στα καταστήματα όλης της χώρας, ενώ την Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2022 τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών ενημερώνει ότι η περίοδος των χειμερινών εκπτώσεων λήγει στις 28 Φεβρουαρίου.
Τα καταστήματα θα παραμείνουν προαιρετικά ανοιχτά την Κυριακή 16 Ιανουαρίου, με προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας από 11:00 έως 18:00.

Τι να προσέξουν οι καταναλωτές

Για την καλύτερη ενημέρωση και προετοιμασία των καταναλωτών αλλά και για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των ευκαιριών, που προσφέρει η αγορά, ο «Συνήγορος του Καταναλωτή» και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας συστήνουν στους καταναλωτές τα ακόλουθα:

  • Να προσέχουν κατά την ηλεκτρονική εγγραφή τους σε ενημερωτικά δελτία (newsletters), με τα οποία καλούνται να δηλώσουν έγκαιρα τις προτιμήσεις τους σε συγκεκριμένα προϊόντα και να ενημερωθούν, έτσι, νωρίτερα για τις εκπτώσεις που θα γίνουν σε αυτά. Ιδίως, να είναι επιφυλακτικοί με τις προσωπικές πληροφορίες που χορηγούν μέσω αυτών των newsletters, δεδομένου ότι αποτελούν, στην ουσία, μορφή ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τους προμηθευτές για τη δημιουργία προσωποποιημένων προφίλ πελατών και για τη διενέργεια εξατομικευμένων προωθητικών ενεργειών που τους ακολουθούν παντού κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο.
  • Να διαχωρίζουν τις αληθινές από τις εικονικές προσφορές, κάνοντας δική τους έρευνα αγοράς αρκετό διάστημα πριν για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, σε συνδυασμό και με τη χρήση ειδικών εργαλείων που διατίθενται από ηλεκτρονικές πλατφόρμες σύγκρισης προϊόντων και πραγματοποίησης αγορών, τα οποία αναπαριστούν τη διαχρονική διακύμανση των τιμών.
  • Κατά την τοποθέτηση των παραγγελιών τους, να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση και σημασία, εκτός από την τιμή, και σε άλλες κρίσιμες πληροφορίες που σχετίζονται με την ταχύτητα παράδοσης των προϊόντων τους και συγκεκριμένα:

(α) στη διαθεσιμότητα, λαμβάνοντας ιδίως υπόψη εμπόδια και περιορισμούς που, σε διεθνές επίπεδο, επηρεάζουν την παραγωγή και διακίνηση των αγαθών, καθώς και

(β) στον αναμενόμενο χρόνο αποστολής των προϊόντων μέσω των ταχυδρομικών παρόχων. Στόχος είναι οι καταναλωτές να μη βιώνουν αργότερα δυσαρέσκεια και απογοήτευση από τυχόν υπερβολικούς ή/και απροσδιόριστους χρόνους αναμονής.

  • Να αποφεύγουν την αγορά προϊόντων, ακόμα κι αν πωλούνται σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές, από ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν αμφίβολης νομιμότητας ιστοσελίδες (πχ δεν περιλαμβάνουν πλήρη στοιχεία έδρας και επικοινωνίας, περιέχουν «νεκρές» συνδέσεις ή συνδέσεις σε όρους χρήσης ή πολιτικής προστασίας απορρήτου με ασυνάρτητο παρεχόμενο, διοχετεύουν την επικοινωνία με τους καταναλωτές αποκλειστικά μέσω social media εφαρμογών, όπως viber, messenger, κ.λπ.).
Διαβάστε ακόμη

Ένταση και χημικά στην Πάτρα: Μπλόκο της ΕΛ.ΑΣ. στη γέφυρα του Ρίου – Έκοψαν την κυκλοφορία με κλούβες

Κρεμλίνο: Οι θέσεις του Τραμπ για το Ουκρανικό συμπίπτουν με τις δικές μας

Απίστευτο περιστατικό στην Αμαλιάδα: Μαθητής γυμνασίου εκβίαζε 12χρονο συμμαθητή του – Του απέσπασε πάνω από 8.000 ευρώ

Συναγερμός σε Ελλάδα και Ευρώπη: Δότης σπέρματος με καρκινικό γονίδιο έγινε πατέρας τουλάχιστον 197 παιδιών

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • ειδήσεις τώρα
  • καταναλωτές
  • χειμερινές εκπτώσεις
  • Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
  • καταστήματα
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr