• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Τι αποκαλύπτουν οι εκθέσεις του ΤΕΕ για την Κυψέλη: «Βέβαιη και σημαντική απομείωση» της αντοχής των κτιρίωνΌσα έγιναν στα γενέθλια της ΝΔ: Ο διαφορετικός εορτασμός, τα σουτ στην μπασκέτα και το «κουίζ»Ρούμπιο για Ελλάδα: Είναι ένας πολύ σημαντικός σύμμαχός μας - Έχουμε ισχυρούς οικονομικούς δεσμούςΘα δικαιωθεί η επιλογή του Σάντσεθ να προκηρύξει πρόωρες βουλευτικές εκλογές στην Ισπανία;
δημοφιλές τώρα: Μικρούτσικος για Γονίδη-Κασιδιάρη: «Έχουμε έναν τέτοιο τύπο να γλεντοκοπάει και ο Φύσσας να...
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   08.01.2022 04:30
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Το ύψος του προστίμου

Τέλη κυκλοφορίας 2022: Μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου η εξόφληση

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

(Eurokinissi)
(Eurokinissi)
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Προθεσμία μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2022 έχουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την καταβολή των τελών κυκλοφορίας του 2022.

Το υπουργείο Οικονομικών τονίζει ότι δεν θα υπάρξει νέα παράταση και η εξόφληση των τελών κυκλοφορίας πρέπει να γίνει έως τις 28 Φεβρουαρίου 2022.

Υπενθυμίζεται πως η μη έγκυρη αποπληρωμή των τελών κυκλοφορίας επισύρει πρόστιμο, το οποίο ισούται με το 100% των τελών που αναλογούν στο όχημα.

Το ύψος του προστίμου

Συγκεκριμένα το ύψος του προστίμου είναι:

  • ίσο με το ποσό των τελών αν το όχημα είναι δίκυκλο/ τρίκυκλο ή επιβατικό ΙΧ
  • ίσο με το 50% των τελών αν το όχημα είναι επιβατικό Δ.Χ.
  • μηδενικό αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από 30 ευρώ.

Εάν ένας ιδιοκτήτης οχήματος δεν μπορεί να καταβάλει τα τέλη κυκλοφορίας, έχει τη δυνατότητα να το θέσει σε ακινησία.

Διαβάστε ακόμη

Ρούμπιο για Ελλάδα: Είναι ένας πολύ σημαντικός σύμμαχός μας - Έχουμε ισχυρούς οικονομικούς δεσμούς

Τι αποκαλύπτουν οι εκθέσεις του ΤΕΕ για την Κυψέλη: «Βέβαιη και σημαντική απομείωση» της αντοχής των κτιρίων

Ιδιοκτήτης άρχισε να κατεδαφίζει ιστορική παμπ στο Λονδίνο ενώ ένοικος... κοιμόταν μέσα

Η «κοιλάδα των τρομοκρατών» στη Γεωργία που γοητεύει ταξιδιώτες παρά τις... προειδοποιήσεις

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • πρόστιμο
  • προθεσμία
  • Τέλη Κυκλοφορίας 2022
  • ειδήσεις τώρα
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
%>