Κορονοϊός - Click away: Αύξηση τζίρου με οδηγό παιχνίδια, καλλυντικά και ηλεκτρονικά
Οι εκτιμήσεις για την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του click away δείχνουν αύξηση τζίρου 15% - 20% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδαΜουδιασμένη υποδέχτηκε την εφαρμογή του click away η αγορά την πρώτη μέρα εφαρμογής του μέτρου Κυριακή 6 Δεκεμβρίου, καθώς 6 στα 10 καταστήματα έμειναν κλειστά ακόμη και στον δημοφιλέστερο εμπορικό δρόμο της χώρας, την Ερμού. Οι καταναλωτές και ο εμπορικός κόσμος εμφανίζονταν επιφυλακτικοί, ενώ η κίνηση στους εμπορικούς δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ήταν περιορισμένη. Το κλίμα ωστόσο άρχισε να αλλάζει τις επόμενες ημέρες με την αγορά να «ζεσταίνεται». Ουρές άρχισαν να σχηματίζονται έξω από τα καταστήματα.
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr