Κορονοϊός: Πώς θα γίνεται η εξυπηρέτηση του κοινού στον ΟΠΕΚΑ μέχρι 12 Οκτωβρίου
Η διοίκηση του Οργανισμού πήρε έκτακτα μέτρα με σκοπό την αποφυγή και τον περιορισμό της διάδοσης του κορονοϊού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Από σήμερα 5 Οκτωβρίου έως τις 12 του ίδιου μήνα, η εξυπηρέτηση του κοινού με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Κέντρο Ενημέρωσης που λειτουργεί στην Κεντρική Υπηρεσία του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) στην Αθήνα (Πατησίων 30) θα γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.
Αυτό γνωστοποίησε η διοίκηση του ΟΠΕΚΑ, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας και τα τρέχοντα επιδημιολογικά δεδομένα στο νομό Αττικής, με σκοπό την αποφυγή και τον περιορισμό της διάδοσης του κορονοϊού, αλλά και την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Οι ενδιαφερόμενοι, για να κλείσουν ραντεβού, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, μπορούν να επικοινωνούν:
- Για όλα τα επιδόματα στο τηλέφωνο: 210-6241888
- Αναπηρικά προνοιακά επιδόματα, τηλ. 2131519238, e-mail: [email protected]
- Ανασφάλιστοι υπερήλικες, τηλ. 2131519206, e-mail: [email protected]
- Οικογενειακά επιδόματα, τηλ. 2131519103, e-mail: [email protected]
Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική δ/νση [email protected] είτε ταχυδρομικά (Πατησίων 30, Τ.Κ. 10170 Αθήνα) είτε κλείνοντας ραντεβού στα ανωτέρα τηλέφωνα.
Τα ανωτέρω ισχύουν μόνο για την Κεντρική Υπηρεσία ΟΠΕΚΑ στην Αθήνα. Στις περιφερειακές διευθύνσεις του ΟΠΕΚΑ η εξυπηρέτηση του κοινού εξακολουθεί να πραγματοποιείται χωρίς αλλαγές.
Ο ΟΠΕΚΑ τονίζει ότι βρίσκεται και θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στους πολίτες και να παρέχει απρόσκοπτα τις υπηρεσίες του. Οι πολίτες μπορούν, μέσω της ιστοσελίδας του ΟΠΕΚΑ να ενημερώνονται για όλες τις νέες δυνατότητες που παρέχονται.
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr