Κατακόρυφη πτώση του λιανεμπορίου τον Απρίλιο - Ποιοι κλάδοι «χτυπήθηκαν» περισσότερο
Τα σούπερ μάρκετ ήταν τα μόνα κερδισμένα στη διάρκεια του 2ου μήνα του lockdown🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Μόνον από τα σούπερ μάρκετ έκαναν αγορές οι Έλληνες καταναλωτές τον Απρίλιο φέτος, δεύτερο μήνα του lockdown λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, με αποτέλεσμα ο τζίρος στο λιανικό εμπόριο της χώρας να καταγράψει μεγάλη πτώση κατά 24,8%.
Ειδικότερα, ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε σε: ένδυση- υπόδηση (83,1%), Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (52,5%), Βιβλία-χαρτικά- λοιπά είδη (52,5%), Πολυκαταστήματα (45,4%), Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (31,9%), Τρόφιμα- ποτά- καπνό (26,3%) και Φαρμακευτικά- καλλυντικά (3,6%). Διασώθηκαν μόνον τα Μεγάλα καταστήματα τροφίμων, με αύξηση 6,2%.
Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε μείωση 24,8% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020 σημείωσε μείωση 23,1%. Παράλληλα, εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 25,5% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020.
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε μείωση 24,7% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020 σημείωσε μείωση 23,3%. Παράλληλα, ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 26,5% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020.
Ξεκινούν τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία - Ποιοι ασθενείς έχουν προτεραιότητα
Έρχονται αυστηρότερα μέτρα για την καταπολέμηση της πειρατείας: Οι συμφωνίες - «κλειδί»
Οι γυναίκες πτυχιούχοι υπερτερούν αριθμητικά σε όλο τον κόσμο: Ποιες σπουδές προτιμούν - Τι σπουδάζουν στην Ελλάδα
Ανησυχητικές τάσεις: Στο κρεβάτι του πλαστικού από την εφηβεία προκειμένου να... μοιάσουν στα φίλτρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr