• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Στο «κάδρο» και τρίτο άτομο για το διπλό φονικό στη Φοινικούντα - Πώς στήθηκε το σχέδιο εξόντωσης του ιδιοκτήτη του κάμπινγκΣήμερα οι κάλπες στο Eurogroup: Πιερρακάκης Vs Βαν ΠέτεγκεμΧειμώνας με κρύο το πρωί, άνοιξη το μεσημέρι - Η πρόγνωση Μαρουσάκη
Πρωινή ενημέρωση: ➔ Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | ➔ Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | ➔ Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   16.06.2020 13:50
Newsroom
Newsroom

Γάντια και καθαριστικά συνεχίζουν να αγοράζουν οι καταναλωτές

Μέσα στον Μάιο παρατηρείται μια σταδιακή αποκλιμάκωση των έντονων ανοδικών τάσεων στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο  
Φωτογραφία Αρχείου/(Zsolt Czegledi/MTI via AP)
Φωτογραφία Αρχείου/(Zsolt Czegledi/MTI via AP)

Αύξηση 12,6% παρουσίασε κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2020 η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου* σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ οι ταχυκίνητοι κωδικοί (FMCGs) στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο έντονη αυξητική τάση, στο +13,3%, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen. Μέσα στον Μάιο, οπότε και ξεκίνησε σταδιακά η άρση των περιοριστικών μέτρων, που είχαν επιβληθεί λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, παρουσιάζεται μια σταδιακή αποκλιμάκωση των έντονων τάσεων της αγοράς. 

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης, στο σύνολό τους, εξακολουθούν να παρουσιάζουν την πιο θετική τάση στο +24%, ενώ μεταξύ των επιμέρους κατηγοριών, που καταγράφουν ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά ανάπτυξης συνεχίζουν να είναι τα ελαστικά γάντια στο +92,4%, καθώς και τα καθαριστικά σπιτιού στο +51,4%. Ακολουθούν τα Τρόφιμα & Ποτά στο +12,1%, όπου οι ρυθμοί ανάπτυξης για τα άλευρα και τα όσπρια είναι από τους πιο υψηλούς, στο +60,2% και 39,1% αντίστοιχα. Τέλος, τα Προϊόντα Προσωπικής Υγιεινής παρουσιάζουν την πιο συγκρατημένη σχετικά αύξηση στο +8,7%. 

total.png
Διαβάστε ακόμη

Οι τρεις γαλάζιοι πόλοι που συγκρούονται για τους αγρότες, η σύσκεψη υπό το Μητσοτάκη για να πάψει η κωλυσιεργία και οι φωνές στη σύσκεψη Τσιάρα και βουλευτών

ΟΠΕΚΕΠΕ: Η ώρα των απαντήσεων για τον «Φραπέ» – Στην Εξεταστική ο Γιώργος Ξυλούρης

Οι δημοσκοπήσεις και το ενδεχόμενο νέου κόμματος Τσίπρα: Η «Ιθάκη» ως σημείο καμπής σε ένα ρευστό πολιτικό σκηνικό

Αναγκαστικό restart στο μετρό της Αθήνας: Νέοι συρμοί, αναβαθμίσεις και... καθυστερήσεις

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • σούπερ μάρκετ
  • κατανάλωση
  • Κορονοϊός
  • Nielsen
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr