Ενότητες στο άρθρο: 📌 «Ας το χωνέψουμε»
Αμερικανικές Εκλογές 2024: Ο Ελον Μασκ με...νεροχύτη στο Λευκό Οίκο
Και έχει λάβει ήδη ένα εκατομμύριο likes🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο δισεκατομμυριούχος Έλον Μασκ, όντας ένθερμος υποστηρικτής του Ρεπουμπλικανού υποψηφίου, σχολίασε καυστικά τη νίκη του Ντόναλντ Τραμπ για την προεδρία των ΗΠΑ.
«Ας το χωνέψουμε»
Με λογοπαίγνιο της λέξης «sink» και μια φωτογραφία του να κουβαλά έναν νεροχύτη στο Οβάλ γραφείο, στον Λευκό Πύργο, ο Έλον Μασκ σχολίασε το αποτέλεσμα των εκλογών των ΗΠΑ.
Let that sink in pic.twitter.com/XvYFtDrhRm
— Elon Musk (@elonmusk) November 6, 2024
Με τη φράση «Let that sink in» (ας το χωνέψουμε σε ελεύθερη μετάφραση) ο Μασκ δείχνει… τον νικητή των αμερικανικών εκλογών καλώντας τους Αμερικανούς να πιστέψουν τα αποτελέσματα. Το «sink», βέβαια, μεταφράζεται και ως νεροχύτης.
Διαβάστε ακόμη
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




