Στήθηκε… παραδοσιακό γλέντι στο Λευκό Οίκο: Η μπάντα των αμερικανικών Ενόπλων Δυνάμεων έπαιξε Ικαριώτικο
Ξεκίνησαν με ένα ηχηρό ώπα!🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Τον Λευκό Οίκο ξεσήκωσε η μπάντα των ενόπλων δυνάμεων, παίζοντας ικαριώτικο, όπου βρέθηκε στο πλαίσιο των εορτασμών για την 25η Μαρτίου. Σε βίντεο που δημοσίευσε η ΕΡΤ φαίνεται η μπάντα να εκτελεί το ικαριώτικο, ξεκινώντας με να ηχηρό ώπα.
Φυσικά, στην εκδήλωση παραβρέθηκε και Τζο Μπάιντεν, ο οποίος συγκινημένος ανέφερε το πως η ψήφος της ελληνοαμερικανικής κοινότητας έκρινε το αποτέλεσμα, όταν εξελέγη για πρώτη φορά Γερουσιαστής στα 29 του χρόνια.
«Δυο ψυχές σε ένα σώμα η Αμερική και η Ελλάδα»
Ο Τζο Μπάιντεν επανέλαβε το παρατσούκλι «Μπαϊντενόπουλος» το οποίο – όπως είπε – είναι το δεύτερο όνομα του, ευχαρίστησε την ελληνοαμερικανική κοινότητα για τον ρόλο της και την συνεισφορά της και τόνισε πως το πείσμα, η επιμονή, η αξιοπρέπεια και το όραμα των Ελλήνων είναι αξιοθαύμαστα.
Κάνοντας αναφορά στον Αριστοτέλη είπε ότι «φίλοι είναι δυο ψυχές σε ένα σώμα και αυτό είναι η Αμερική και η Ελλάδα».
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



