Παραιτήθηκε από την ΕΡΤ η Όλγα Τρέμη - Τι λέει η επίσημη ανακοίνωση
Η γνωστή δημοσιογράφος αποτελεί πλέον παρελθόν για τη ΕΡΤ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Παρελθόν αποτελεί η Όλγα Τρέμη για την ΕΡΤ. Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε πριν λίγα λεπτά η Δημόσια Τηλεόραση, «για σοβαρούς προσωπικούς λόγους η κυρία Ολγα Τρέμη υπέβαλε σήμερα την παραίτησή της από την καθημερινή ενημερωτική εκπομπή "10" της ΕΡΤ1. Η διοίκηση της ΕΡΤ επιθυμεί να ευχαριστήσει την διακεκριμένη δημοσιογράφο για τη συνεργασία της με τη δημόσια τηλεόραση και τη σημαντική συμβολή της στην αντικειμενική ενημέρωση και την αξιοπιστία που οφείλει να υπηρετεί η ΕΡΤ».
Υπενθυμίζεται πως η συνεργασία της Όλγας Τρέμη με την ΕΡΤ ξεκίνησε το Νοέμβριο με την παρουσίαση της καθημερινής εκπομπής «Δέκα» αμέσως μετά το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού στις 21:00 πριν αυτό μετακινηθεί στις 19:00 οπότε μετακινήθηκε και η ώρα προβολής του «Δέκα».
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



