Κορονοϊός: Αύξηση τηλεθέασης καταγράφει η Nielsen - 513 λεπτά την ημέρα «κολλημένοι» στην TV
Ολοένα και περισσότερο χρόνο μπροστά στους δέκτες του περνά ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του πληθυσμού προκειμένου να ενημερωθεί για τις εξελίξεις γύρω από τον κορονοϊό. Αυξημένα τα ποσοστά από εβδομάδα σε εβδομάδα!🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της γνωστής εταιρείας τηλεμετρήσεων Nielsen, το ενδιαφέρον των τηλεθεατών παρουσιάζεται -λόγω των γεγονότων- αυξημένο από εβδομάδα σε εβδομάδα, με τις γυναίκες ηλικίας 18 και άνω να κρατούν τα σκήπτρα της τηλεθέασης. Ανοδικές τάσεις εμφανίζουν για ακόμη μία εβδομάδα και οι δυναμικές ομάδες του πληθυσμού, όπως είναι αυτές των ανδρών 18 και άνω αλλά και των παιδιών 4-17 ετών.
Με βάση τα στοιχεία που επεξεργάστηκε η Νielsen για το «ΤV Εθνος» για την περίοδο 18-24 Μαρτίου 2020, οι Ελληνες παρακολούθησαν επί περίπου 8,5 ώρες (513 λεπτά) ημερησίως προγράμματα της μικρής οθόνης, ενώ μία εβδομάδα νωρίτερα (11-17 Μαρτίου 2020) είχαν δει λιγότερη τηλεόραση (κατά 42 λεπτά), καθώς ο μέσος όρος ανήλθε περίπου στις 8 ώρες (471 λεπτά) ημερησίως.
Σε ό,τι αφορά το ποσοστό του πληθυσμού που παρακολούθησε τηλεόραση το προηγούμενο διάστημα, η εικόνα είναι η εξής: 81,4% (18-24 Μαρτίου) έναντι 79,8% (για την προηγούμενη εβδομάδα 11-17 Μαρτίου).
Τα προφίλ
Ανεβασμένο παρουσιάζεται το ενδιαφέρον και των παιδιών ηλικίας 4-17 ετών. Ο μέσος ημερήσιος χρόνος που αφιέρωσαν τα παιδιά στη μικρή οθόνη την περίοδο 18-24 Μαρτίου 2020 ήταν 340 λεπτά, που ισοδυναμούσε σε τηλεθέαση μέσου λεπτού 17,1%. Δηλαδή 22 λεπτά περισσότερα από την εβδομάδα 11- 17 Μαρτίου 2020, όπου ο αντίστοιχος χρόνος που είχαν διαθέσει ήταν 318 λεπτά ή ΤΜΛ 16%.
Αυξημένο κατά 53 λεπτά είναι και το ποσοστό στην ηλικιακή ομάδα των ανδρών 18 και άνω: από 449 λεπτά την εβδομάδα 11-17 Μαρτίου (ΤΜΛ 24%) σε 502 λεπτά την εβδομάδα 18-24 Μαρτίου (ΤΜΛ 27,7%). Οι γυναίκες (18 και άνω) εξακολουθούν να βλέπουν φανατικά τηλεόραση ανεβάζοντας το ποσοστό τηλεθέασης, καθώς την εβδομάδα 18-24 Μαρτίου είδαν τηλεόραση επί 569 λεπτά (ΤΜΛ 33,9%) έναντι 532 λεπτών (ΤΜΛ 31,4%) της εβδομάδας 11-17 Μαρτίου.
Τέλος, στο λεγόμενο «δυναμικό κοινό» (18-54) τις εξεταζόμενες από τη Nielsen εβδομάδες (11- 24 Μαρτίου) παρατηρείται μια αύξηση κατά 49 λεπτά του χρόνου παρακολούθησης τηλεοπτικών προγραμμάτων.
Γιατί το εύρος της συμμετοχής στις προεδρικές εκλογές αναδεικνύεται σε υπαρξιακό όρο για τον ΣΥΡΙΖΑ: Τα φαβορί για τον δεύτερο γύρο
Αμαλιάδα: Ανοίγει ο κύκλος των καταθέσεων για τα νεκρά παιδιά της Μουρτζούκου – Τι κατέθεσε η μητέρα της 24χρονης
Σοκ στην Ιταλία: 22χρονη πέθανε μετά από πλαστική στη μύτη - Είχε βρει τον γιατρό στο Tik Tok
Premier League: Ιστορικός διασυρμός της Σίτι απ' την Τότεναμ στο Έτιχαντ με 0-4!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr