Σε νέες συζητήσεις με την ΕΡΤ ο Χαρίτος - Νοέμβριο η Τρέμη
Ο δημοσιογράφος συζητά εκ νέου για συνεργασία με τη Δημόσια Τηλεόραση - Η Όλγα Τρέμη θα παρουσιάζει, από Δευτέρα έως Πέμπτη, δίωρη ενημερωτική εκπομπή🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Λύθηκε η σύμβασή του όσον αφορά στην ιδιότητα του συνεργάτη του αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΤ εν προκειμένω του Λευτέρη Αρβανίτη (στο νέο οργανόγραμμα της ΕΡΤ δεν προβλέπεται θέση αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου) ωστόσο ο δημοσιογράφος Πάνος Χαρίτος συζητά εκ νέου για συνεργασία με τη Δημόσια Τηλεόραση.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε πριν από λίγη ώρα ανώτερη πηγή του Ραδιομεγάρου στο ethnos.gr, ο Πάνος Χαρίτος έχει προχωρημένες συζητήσεις και σε καλό κλίμα με τη νέα διοίκηση της ΕΡΤ για την παρουσίαση εβδομαδιαίας εκπομπής έρευνας.
Το πρόγραμμα του ενημερωτικού τομέα στήνεται αυτές τις ημέρες.
Η επιστροφή της Ολγας Τρέμη στη μικρή οθόνη τοποθετείται χρονικά τελικά για τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου στις 22.00 το βράδυ. Θα παρουσιάζει από Δευτέρα έως Πέμπτη δίωρη ενημερωτική εκπομπή έχοντας στο πλευρό της δύο συνεργάτες που δεν έχουν «κλειδώσει» ακόμη.
Τέλος, όσον αφορά στον κεντρικό δελτίο ειδήσεων των 21.00 παραμένει στη θέση της η Αντριάννα Παρασκευοπούλου.
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



