Στούντιο 4: Η ατάκα του Θανάση Αναγνωστόπουλου για τη μεταγραφή στον ΣΚΑΪ στο φινάλε της εκπομπής
Νάνσυ Ζαμπέτογλου και Θανάσης Αναγνωστόπουλος αποχαιρέτισαν οριστικά τους τηλεθεατές της δημόσιας τηλεόρασης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Με μια ατάκα που δεν πέρασε απαρατήρητη ολοκληρώθηκε την Παρασκευή (26/06) η φετινή σεζόν της εκπομπής «Στούντιο 4» στην ΕΡΤ1 για τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο.
Τα χαμόγελα στο πλατό
Λίγο πριν πέσουν οι τίτλοι τέλους, ο σεφ της εκπομπής, Δημήτρης Μακρυνιώτης, ετοίμαζε το τελευταίο γλυκό της χρονιάς και, εμφανώς συγκινημένος, ευχαρίστησε τους συνεργάτες του για την ολοκλήρωση μιας ακόμη τηλεοπτικής σεζόν. «Για μένα είναι τα τελευταία λεπτά τηλεοπτικά εδώ... Πάει η σεζόν. Πέμπτη σεζόν. Ευχαριστώ για άλλη μια φορά, είμαι ευγνώμων», είπε χαρακτηριστικά.
Τότε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος, παρουσία της Νάνσυς Ζαμπέτογλου, του απάντησε με χιούμορ αλλά και νόημα: «Εντάξει μωρέ, θα τα πούμε του χρόνου, μην αγχώνεσαι».
Η ατάκα προκάλεσε χαμόγελα στο πλατό, καθώς έρχεται σε μια περίοδο που έχει γίνει γνωστό πως η Νάνσυ Ζαμπέτογλου και ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος αναμένεται να συνεχίσουν την τηλεοπτική τους πορεία από τη νέα σεζόν στον ΣΚΑΪ.
Από την πλευρά του, ο Δημήτρης Μακρυνιώτης αρκέστηκε να απαντήσει: «Ε, καλά, του χρόνου θα τα πούμε», χωρίς να δώσει περισσότερες διευκρινίσεις για το αν θα βρίσκεται και εκείνος στο νέο τηλεοπτικό εγχείρημα.
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



