Θανάσης Πάτρας: «Θα έχω παρέα να φωτίσουμε τα μεσημέρια του OPEN»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το πρωί της Κυριακής (21/9), ο Θανάσης Πάτρας μίλησε on air στο «Ραντεβού το ΣΚ» και αναφέρθηκε στην επιστροφή του, μέσα από τη συχνότητα του OPEN.
Χωρίς ν' αποκαλύψει πολλές λεπτομέρειες, εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για το νέο εγχείρημα, λέγοντας πως στόχος του είναι να φέρει χαρά και αισιοδοξία στο κοινό σε μια δύσκολη περίοδο.
«Θέλουμε να δώσουμε μια ανάσα μέσα στη μιζέρια της επικαιρότητας» σημείωσε, υποσχόμενος ότι η εκπομπή του θα έχει φρέσκια διάθεση και θετική ενέργεια. «Είμαι πολύ χαρούμενος με τη νέα εκπομπή. Είχα εμπιστοσύνη στη διεύθυνση προγράμματος. Έχουμε ετοιμάσει κάτι πάρα πολύ ωραίο, το οποίο το δουλεύουμε και θα το ξαναδούλεψουμε μέχρι να βγούμε. Θα έχω παρέα» είπε.
Διαβάστε ακόμη
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



