Eurovision 2026: Αυτό είναι το επετειακό λογότυπο για τα 70 χρόνια ζωής του διαγωνισμού
Το επετειακό «70ό» λογότυπο ενσωματώνει 70 επίπεδα, το καθένα από τα οποία αντιπροσωπεύει ένα έτος γεμάτο τραγούδι, λάμψη και αξέχαστες στιγμές🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋

Ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision ετοιμάζεται να γιορτάσει τα 70 χρόνια του το 2026, με την Αυστρία να φιλοξενεί την επετειακή διοργάνωση, έπειτα από τη νίκη του JJ στη Βασιλεία το 2025 με το τραγούδι Wasted Love.
Η νέα εποχή
Η EBU (Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ένωση) προετοιμάζει έναν εορτασμό αντάξιο της επετείου, με έμφαση στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του θεσμού που ενώνει την Ευρώπη – και πλέον τον κόσμο – μέσα από τη μουσική.
Στο πλαίσιο της νέας εποχής που ξεκινά, παρουσιάστηκε η νέα οπτική ταυτότητα της Eurovision. Το γνωστό λογότυπο με τη λέξη Eurovision και την καρδιά στο κέντρο, που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2004 και εκσυγχρονίστηκε το 2014, ανανεώνεται πλήρως με μια πιο απλοποιημένη και σύγχρονη σχεδίαση. Η καρδιά – σύμβολο του διαγωνισμού – παραμένει κεντρική, όμως πλέον αποκτά τρισδιάστατη διάσταση και νέα δυναμική.
Η «Καρδιά του Χαμαιλέοντα» είναι το νέο αυτόνομο εικονίδιο που συνοδεύει το brand της Eurovision. Πρόκειται για ένα ευέλικτο, πολιτισμικά διαδραστικό σύμβολο, ικανό να προσαρμόζεται κάθε χρόνο στο ύφος, την ταυτότητα και την αισθητική της διοργανώτριας χώρας, των συμμετεχόντων ή και ενός θεματικού concept. Αν και το εξωτερικό της μπορεί να αλλάζει, ο πυρήνας της θα εκφράζει πάντα το συναίσθημα και την ένωση που αντιπροσωπεύει η Eurovision.
Η πρώτη εκδοχή αυτής της καρδιάς παρουσιάστηκε με αφορμή τη συμπλήρωση επτά δεκαετιών από την πρώτη διοργάνωση. Το επετειακό «70ό» λογότυπο ενσωματώνει 70 επίπεδα, το καθένα από τα οποία αντιπροσωπεύει ένα έτος γεμάτο τραγούδι, λάμψη και αξέχαστες στιγμές.
Ο Martin Green CBE, Διευθυντής του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision, δήλωσε σχετικά: «Ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision ήταν πάντα μια δυναμική πλατφόρμα εξέλιξης – μουσικής, πολιτιστικής και δημιουργικής. Η νέα μας ταυτότητα αποτίνει φόρο τιμής στα 70 αυτά συναρπαστικά χρόνια, ενώ ταυτόχρονα οδηγεί το brand σε ένα ακόμα πιο φωτεινό και παγκόσμιο μέλλον. Είναι τολμηρή, παιχνιδιάρικη και γεμάτη καρδιά – ακριβώς όπως και ο ίδιος ο Διαγωνισμός. Η νέα εμφάνιση σχεδιάστηκε με γνώμονα την ενίσχυση της ταυτότητας του brand σε ψηφιακά περιβάλλοντα, την ενιαία παρουσίαση όλων των project του θεσμού και την προστασία της παγκόσμιας φήμης του για όλα τα μέλη της EBU. Καθώς πλησιάζουμε στο Eurovision 2026, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ανακαλύψει περισσότερες πτυχές αυτής της νέας εποχής και να συμμετάσχει στους εορτασμούς για τα 70 χρόνια "Ενωμένοι από τη Μουσική"».
Αυτά είναι τα πρόσωπα που αναζήτησαν περισσότερο οι Έλληνες στη Google - «Πρωτιά» για την Klavdia
Είναι επίσημο: Η Netflix εξαγοράζει την Warner Bros για αστρονομικό ποσό
Παράνομες συνταγογραφήσεις με κέρδη πάνω από 100.000 ευρώ: Τρεις συλλήψεις - Η ανακοίνωση του ΕΟΠΥΥ
Έφηβος εξομολογείται πώς κατέληξε σε ηλικία 13 ετών να κάνει 11 γραμμαρία κεταμίνης την ημέρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



