Εκτός από το «Καλημέρα Ελλάδα» ο Γιώργος Παπαδάκης: Νοσεί για 4η φορά με κορονοϊό
Καλημέρισε τους τηλεθεατές από το σπίτι του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Με έναν διαφορετικό τρόπο έγινε η έναρξη της εκπομπής «Καλημέρα Ελλάδα» με τον Γιώργο Παπαδάκη, καθώς ο παρουσιαστής καλημέρισε τους τηλεθεατές από το σπίτι του.
Ο οικοδεσπότης της εκπομπής βρέθηκε εκτός του πλατό σήμερα, καθώς όπως ενημέρωσε νόσησε για τέταρτη φορά από κορονοϊό.
Ο Γιώργος Παπαδάκης είπε αρχικά στους συμπαρουσιαστές του: «Καλημέρα, παιδιά! Γιατί είσαστε εσείς εκεί κι εγώ εδώ από το σπίτι μου; Τι γυρεύω εγώ εδώ; Πολλά μπορεί να έχουν συμβεί. Το ένα είναι να ξύπνησα αργά και να υπήρχε συνεργείο εδώ πέρα έτοιμο. Το δεύτερο ήταν να μην είμαι σπίτι μου και να την έχω κοπανήσει, να έχω πάει κανένα ταξίδι. Αποκλείεται αυτό».
«Το τρίτο είναι για τέταρτη φορά να με επισκέφθηκε. Ποιος; Δεν με ρωτήσατε. Ο κορονοϊός!», αποκάλυψε ο παρουσιαστής του «Καλημέρα Ελλάδα» στον Γιώργο Γρηγοριάδη και την Αλεξάνδρα Χατζηγεωργίου.
«Χθες από το μεσημέρι ήμουν πολύ περίεργα με πυρετό και τέτοια. Μου λέει η γυναίκα μου: δεν κάνεις ένα τεστ; Το έκανα και βγήκε θετικό για τέταρτη φορά. Είμαι μια χαρά, όλα θα πάνε καλά», κατέληξε ο Γιώργος Παπαδάκης.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



