Μαρίνα Σάττι: Οι πρώτες δηλώσεις μετά τον τελικό της Eurovision - «Θα το έκανα ξανά»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Λίγα λεπτά μετά τον τελικό της Eurovision 2024, η Μαρίνα Σάττι έκανε τις πρώτες της δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής «Δύο στις 10». Η ελληνική συμμετοχή τελικά δεν κατόρθωσε να μπει στην τελική δεκάδα και τερμάτισε στην 11η θέση με 126 βαθμούς, παρόλο που η Μαρίνα έδωσε τον καλύτερο της εαυτό πάνω στη σκηνή.
«Ήταν τρομερή εμπειρία για μένα όλο αυτό. Αν γυρνούσα πίσω το χρόνο θα το έκανα ξανά, 100%. Σε όλα τα επίπεδα και καλλιτεχνικά και προσωπικά, θέλω να σας ευχαριστήσω πάρα πολύ, όλους, για όλη τη στήριξη, για τα μηνύματα και την αγάπη».
Μεγάλος νικητής της βραδιάς αναδείχθηκε η Ελβετία. Το Nemo, το πρώτο non binary ατόμο που νικά τον διαγωνισμό, συγκέντρωσε 591 πόντους με το τραγούδι «The Code», και εξασφάλισε το βραβείο για τη χώρα του, ενώ η Κροατία ήρθε δεύτερη αποσπώντας 547 πόντους. Η Μαρίνα Σάττι χάρηκε ιδιαίτερα με την νίκη του Nemo και δεν δίστασε να το εκφράσει μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
«Πλοκάμια» στη μισή Ελλάδα είχε το κύκλωμα που «πείραζε» μετρητές: 105 οι κατηγορούμενοι, ανάμεσα τους γνωστές εταιρείες
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
49 και σήμερα: Ολική έκλειψη Ηλίου στις 12 Αυγούστου - Πού θα τη δουν και για πόση ώρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



