Ανθή Σαλαγκούδη: Με ψήφισε ο πατέρας μου - Δεν θα ξαναπήγαινα στο Survivor
Η Ανθή Σαλαγκούδη έδωσε τα δικά της προγνωστικά για το Survivor στην κάμερα του «Έλα χαμογέλα»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Ανθή Σαλαγκούδη μίλησε στην κάμερα του «Έλα χαμογέλα» και τον δημοσιογράφο Γρηγόρη Μπάκα το πρωί της Κυριακής (14/03) και ανέφερε μεταξύ άλλων ότι ο πατέρας της, όπως ήταν φυσικό, τη στήριξε με την ψήφο του στο «Survivor 4». Η δημοσιογράφος και πρώην παίκτρια του ριάλιτι επιβίωσης αναφέρθηκε στην αποχώρησή της από τον Survivor και τις ψήφους που έλαβε από τον... πατέρα της για να παραμείνει στο παιχνίδι.
Διαβάστε επίσης: Κάτια Ταραμπάνκο: Η Σαλαγκούδη μπήκε στο Survivor σε σοκ, δεν ήξερε πού βρίσκεται
Πιο συγκεκριμένα, η Ανθή Σαλαγκούδη σημείωσε χαρακτηριστικά: «Είναι δυνατόν να μη με ψηφίσει ο πατέρας μου; Μία δυο και τρεις και πέντε φορές που ήμουν προτεινόμενη με ψήφισε ο πατέρας μου». Αναφορικά με το ποιοι παίκτες πιστεύει ότι θα πάνε τελικό, η δημοσιογράφος έδωσε τα δικά της προγνωστικά για τον τελικό: «Πιστεύω ότι ο Ηλίας και ο James από τους μπλε έχουν τις περισσότερες πιθανότητες».
Στην ερώτηση αν θα επέστρεφε στο ριάλιτι η Ανθή Σαλαγκούδη απάντησε γελώντας: «Δεν έχω μετανιώσει καθόλου για τη συμμετοχή μου στο Survivor, αλλά δεν θα ξαναπήγαινα».
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



