Έρευνα: Οι νέοι πάνε διακοπές μέσω… Instagram και πληρώνουν με το κινητό
Μια νέα έρευνα έδειξε πως οι νέοι επιλέγουν τον επόμενο ταξιδιωτικό τους προορισμό από αναρτήσεις στα social media, ενώ επιλέγουν να πληρώνουν μέσω κινητού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Η τουριστική βιομηχανία προκειμένου να ανταπεξέλθει στη νέα διαδικτυακή πραγματικότητα, βρίσκεται υπό πλήρη ψηφιοποίηση. Αυτό συμβαίνει επειδή οι νέοι - και όχι μόνο-, χρησιμοποιούν αποκλειστικά τα ηλεκτρονικά μέσα, προκειμένου να οργανώσουν και να πραγματοποιήσουν τις διακοπές τους. Από το πώς δηλαδή επιλέγουν τον προορισμό του ταξιδιού τους μέχρι το πώς κάνουν την κράτηση και πληρώνουν γι' αυτήν.
Τα δύο τρίτα των Millennials και της Generation Z, δηλαδή της γενιάς που γεννήθηκε από τα μέσα της δεκαετίας του '90 και μετά, παραδέχονται ότι η επιλογή του επόμενου ταξιδιωτικού προορισμού τους είναι εμπνευσμένη από posts που δημοσιεύονται στα social media. Επίσης, σχεδόν το 90% της αμερικανικής Generation Z αναφέρει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν άμεσα τα σχέδια των διακοπών, αποδεικνύοντας περίτρανα τον εθισμό της στην τεχνολογία και στο «social sharing».
Επιπλέον χαρακτηριστικό της νέας εποχής είναι ότι 6 στους 10 Millennials επιλέγουν τον προορισμό τους, λαμβάνοντας υπόψη το πόσο δημοφιλή θα είναι τα post που θα ανεβάσουν στο Instagram από το ταξίδι τους.
Ψηφιακή είναι, πλέον, για τους νέους ταξιδιώτες και η διαδικασία των πληρωμών. Μια έρευνα, που διεξήχθη για λογαριασμό της PayPal, επιβεβαιώνει ότι πάνω από το 30% των ανθρώπων ηλικίας 16-35 χρονών, κάνει χρήση των mobile apps, προκειμένου να εξασφαλίσει όσο το δυνατόν πιο άμεσες συναλλαγές.
Η ίδια έρευνα δείχνει ότι ένας στους τέσσερις καταναλωτές στην ηλικιακή κατηγορία των 18-35 κάνει online μεταφορές χρημάτων σε συγγενείς και φίλους, προκειμένου να καλύψει τα έξοδα των διακοπών. Επίσης, το 50% των καταναλωτών, τονίζει ότι ο μεγαλύτερός του φόβος για τις νέες μορφές πληρωμών είναι οι οικονομικές απάτες του Διαδικτύου.
Παράλληλα, ένα μεγάλο ποσοστό (48%) ανησυχεί για την ασφάλεια των προσωπικών του δεδομένων. Βέβαια, παρά τις ανησυχίες, το 65% των επιβατών δεν διστάζει να μοιραστεί, οικειοθελώς, επιπρόσθετες προσωπικές πληροφορίες, για να διευκολύνει την ταξιδιωτική του εμπειρία - για παράδειγμα, για να επισπεύσει την διαδικασία του check-in και της επιβίβασης στο αεροδρόμιο.
Το πιο ανησυχητικό εύρημα της έρευνας ωστόσο είναι, πως το 67% των ξενοδοχείων παγκοσμίως δυσκολεύεται να προστατεύσει τα προσωπικά δεδομένα των πελατών του, όπως τα στοιχεία που αφορούν τις λεπτομέρειες της κράτησης ή τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας.
Βία κατά των γυναικών: Τι είναι το Risk Tool που θα κρίνει την επικινδυνότητα των κακοποιητών - Χιλιάδες καταγγελίες μέσα στο 2024
Νέα καταγγελία για το 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο: Στρατιώτης πέθανε έπειτα από επέμβαση – Αμέλεια καταγγέλλει η οικογένειά του
Παρανάλωμα του πυρός η μεγαλύτερη παραγκούπολη της Μανίλα - Συνταρακτικό βίντεο
Μίλτος Πασχαλίδης: «Αν αρχίσουμε να κάνουμε λογοκρισία, αυτό είναι ένα πηγάδι που δεν έχει πάτο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr