Δικαίωση: Επέστρεψαν βραβείο καινοτομίας σε ρομποτικό δονητή
Του το είχε αφαιρέσει η διεθνής έκθεση ηλεκτρονικών CES του Λας Βέγκας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένας ρομποτικός δονητής που είχε κερδίσει φέτος ένα βραβείο καινοτομίας, αλλά μετά είχε… φάει πόρτα από τη φετινή διεθνή έκθεση ηλεκτρονικών CES του Λας Βέγκας, ξαναπήρε το βραβείο μετά από τέσσερις μήνες.
Ο δονητής Ose, προϊόν της νεοσύστατης εταιρείας Lora DiCarlo, είχε πάρει τον Ιανουάριο το βραβείο της Ένωσης Καταναλωτικής Τεχνολογίας (CTA), η οποία όμως γρήγορα αναίρεσε την απόφαση της και «εξόρισε» τη συσκευή από την έκθεση CES, την μεγαλύτερη στον κόσμο στο πεδίο των ηλεκτρονικών για καταναλωτές.
Μετά όμως από τη διεθνή κατακραυγή περί άδικης απόφασης, που διανθίστηκε με καταγγελίες περί σεξισμού, σεμνοτυφίας κλπ., η CTA έδωσε στη δημοσιότητα -έστω και με μεγάλη καθυστέρηση- μια ανακοίνωση με την «ειλικρινή συγγνώμη» της και επανέφερε το αρχικό βραβείο, σύμφωνα με το BBC.
Η Λόρα Χάντοκ, ιδρύτρια και διευθύνων σύμβουλος της μικρής κατασκευάστριας εταιρείας, είχε κατηγορήσει τη CTA ότι η αιτία της απόρριψης ήταν πως επρόκειτο για ένα προϊόν εστιασμένο στη γυναικεία σεξουαλικότητα, αλλά και στις ανάγκες της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ. Τώρα, μετά τη νέα απόφαση, η Χάντοκ δήλωσε ότι εκτιμά «τη χειρονομία» της CTA που, όπως είπε, «θα απομακρύνει το στίγμα και την ενόχληση από τη γυναικεία σεξουαλικότητα».
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




