Google: Τα τρία cookies που προκαλούν πονοκέφαλο στους ευρωπαίους εκδότες
Η νέα στάση της Google με τις αλλαγές στην διαφημιστική στόχευση έχει προκαλέσει την έντονη ανησυχία των ευρωπαίων εκδοτών
Σοβαρή ανησυχία έχει προκαλέσει στους ευρωπαίους εκδότες το νέο σύστημα διαφημιστικής στόχευσης που προβλέπει να εφαρμόσει η Google αφού εγκαταλείψει τα τρίτα «cookies», που της επιτρέπουν να πουλάει εξαιρετικά προσωποποιημένους χώρους διαφημιστικών καταχωρίσεων.
Περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε επίσης: Google, NASA, Pfizer: Η τρομερή επιχειρηματική ιδέα ενός Έλληνα στην οποία υποκλίθηκαν πελάτες-κολοσσοί
Διαβάστε ακόμη
«Πανστρατιά» στα μπλόκα των αγροτών: Προς νέα κλιμάκωση μετά τη συνάντηση με Χατζηδάκη-Τσιάρα
Παραπομπή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για την Ελλάδα: «Κόκκινη κάρτα» στις διαδικασίες αεροναυτιλίας
Δότης σπέρματος με καρκινικό γονίδιο: 18 παιδιά σε 11 οικογένειες στην Ελλάδα - Το ένα νοσεί
Το ΝΑΤΟ πάει Ροβανιέμι: Χριστούγεννα δίπλα σε στρατιώτες κάνουν οι τουρίστες στο χωριό του Άι Βασίλη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



