Ολυμπιακός: Τέλος ο Τουρέ, αποχαιρέτησε τους συμπαίκτες του
Παρελθόν από τον Ολυμπιακό θα αποτελέσει ο Γιάγια Τουρέ, με τον Ιβοριανό άσο να αποχαιρετά τους συμπαίκτες του στο Ρέντη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η δεύτερη παρουσία του από το λιμάνι δεν ήταν αυτή που ήθελαν ούτε οι οπαδοί και η διοίκηση, αλλά ούτε κι ο ίδιος ο παίκτης, καθώς δεν κατάφερε να πείσει τον Πέδρο Μαρτίνς, ο οποίος δεν του έδωσε χρόνο συμμετοχής.
Όπως μετέδωσε ο Sport24 Radio, ο Ιβοριανός βρίσκεται στην πόρτα της εξόδου από το μεγάλο Λιμάνι, με τον Πορτογάλο, άλλωστε να τον έχει διαρκώς εκτός αποστολής.
Πλέον η λήξη και της δεύτερης θητείας του Τουρέ στον Ολυμπιακό είναι δεδομένη και μάλιστα αναμένεται να ολοκληρωθεί ακόμη κι εντός της ημέρας.
Ο σούπερ σταρ, μετέβη στο Ρέντη με σκοπό να αποχαιρετήσει τους συμπαίκτες του, ολοκληρώνοντας πρόωρα τη (δεύτερη) θητεία του στους Πειραιώτες με μόλις 5 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις και 222 αγωνιστικά λεπτά.
Το διαζύγιο των δύο πλευρών δε, επιβεβαιώνεται πλέον και από την «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





