Αποθεώθηκε ο Ολυμπιακός στο «Ελ. Βενιζέλος» στην επιστροφή του από το Λονδίνο
Οι φίλοι του Ολυμπιακού επιφύλαξαν αποθεωτική υποδοχή στους ποδοσφαιριστές και τον Πέδρο Μαρτίνς, στην επιστροφής τους μετά τη νίκη - πρόκριση επί της Άρσεναλ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εκατοντάδες οπαδοί του Ολυμπιακού βρέθηκαν το απόγευμα της Παρασκευής στο «Ελ. Βενιζέλος» για να υποδεχθούν την αποστολή των «ερυθρόλευκων» από το Λονδίνο, μετά την ιστορική πρόκριση επί της Άρσεναλ στους «16» του Europa League. Πέδρο Μαρτίνς, Ματιέ Βαλμπουενά, Γιουσέφ Ελ Αραμπί και Κώστας Τσιμίκας βρέθηκαν στο επίκεντρο της αποθέωσης από τον κόσμο των Πειραιωτών, ενώ φυσικά δεν έλειψαν τα γνωστά συνθήματα για τη συνέχιση της πορείας της ομάδας στη Ευρώπη, αλλά και τα καπνογόνα που δημιούργησαν ατμόσφαιρα Καραϊσκάκη!
Δείτε τις σχετικές φωτογραφίες αλλά και το βίντεο της υποδοχής, όπως καταγράφηκε από την κάμερα της Nova...
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





