«Καπνός» τα εισιτήρια του ντέρμπι της Τούμπας-Ανακοίνωσε sold out η ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Τα εναπομείναντα 6.000 εισιτήρια εξαντλήθηκαν μέσα σε λίγες ώρες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Όπως ήταν αναμενόμενο τα εισιτήρια του μεγάλου ντέρμπι της 25ης αγωνιστικής ανάμεσα σε ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό έγιναν… ανάρπαστα. Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοίνωσε και επίσημα το sold out κάτι που έτσι κι αλλιώς ήταν αναμενόμενο με την ζήτηση των εισιτηρίων τις προηγούμενες ημέρες να εκτινάσσεται στα ύψη. «Με την ζήτηση που υπάρχει γεμίζουμε όχι ένα άλλα δέκα γήπεδα σαν αυτό της Τούμπας», έλεγαν εκπρόσωποι της ΠΑΕ.
Στον ΠΑΟΚ φυσικά γνώριζαν πως ο αριθμός τους (περίπου 6.000) ήταν πολύ μικρός για να καλύψει τις ανάγκες των φιλάθλων από κάθε γωνιά της Ελλάδας, καθώς οι «ασπρόμαυροι» έχουν δώσει 22.000 εισιτήρια διαρκείας.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





