Ο τρομερός Τζόκοβιτς έπαιξε τένις στους δρόμους του Βελιγραδίου με τα γειτονόπουλα!
Ο Νόλε έπαιξε σαν μικρό παιδί στους δρόμους της σερβικής πρωτεύουσας πριν αναχωρήσει για το Ντουμπάι - Μεγάλος του στόχος το χρυσό στους Ολυμπιακούς🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αν αγαπάς αυτό που κάνεις κι αν έχεις μεγάλη καρδιά, τότε μπορείς να τα κάνεις όλα! Ο Νόβακ Τζόκοβιτς έκανε μίνι διακοπές στην Ιταλία μετά την εντυπωσιακή του επιτυχία στο Αυστραλιανό Όπεν και επιστρέφοντας στη Σερβία για να προετοιμαστεί και να αναχωρήσει ξανά για το Ντουμπάι (24-29 Φεβρουαρίου), βρήκε χρόνο να κάνει αυτό που λατρεύει. Να παίξει τένις.
Όχι όμως στα κορτ με αντιπάλους, όπως κάνει καθημερινά στις προπονήσεις, αλλά στους δρόμους του Βελιγραδίου. Ένας απλός άνθρωπος ο Τζόκοβιτς, βγήκε λοιπόν από το σπίτι, βρήκε τους μικρούς στη γειτονιά και φίλους τους και έπαιξε μαζί τους!
Θέλει το χρυσό στους Ολυμπιακούς του Τόκιο
Παράλληλα ο Τζόκοβιτς ανακοίνωσε πως ο μεγάλος στόχος του μέσα στη χρονιά, πέρα από την επικράτηση στα Grand Slam, είναι το χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο. Ο Σέρβος είχε κατακτήσει το χάλκινο μετάλλιο το 2008 και δήλωσε πως ήρθε η ώρα για ένα ακόμη μετάλλιο!
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




