Συγκίνηση και δάκρυα στο «Γ. Καραϊσκάκης» για τα θύματα της Θύρας 7
Οι «ερυθρόλευκοι» τίμησαν τη μνήμη των 21 αδικοχαμένων φίλων της ομάδας στην τραγωδία του 1981🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή η ατμόσφαιρα στο «Γ. Καραϊσκάκης» ήταν βαριά. Μια εβδομάδα πριν από τη συμπλήρωση 39 χρόνων από την τραγωδία της Θύρας 7, οι «ερυθρόλευκοι» τίμησαν τη μνήμη των 21 αδικοχαμένων φίλων του Ολυμπιακού. Πριν από την έναρξη του ματς με την Ξάνθη, συγγενείς των θυμάτων κατευθύνθηκαν προς τη Θύρα 7 για ν' αποτίσουν φόρο τιμής μπροστά από το μοναδικό πανό (με τις προσωπογραφίες και τα ονόματα των 21) που κρεμάστηκε στην εξέδρα και ήταν αφιερωμένο στη μνήμη των παιδιών που τόσο άδικα έφυγαν από τη ζωή στις 8 Φεβρουαρίου 1981.
Επίσης, στο 21ο λεπτό της αναμέτρησης άναψαν κεριά στο γήπεδο και αναρτήθηκε πανό που έγραφε: «Δεν φύγατε ποτέ από κοντά μας», ενώ συχνά πυκνά ακουγόταν το σύνθημα: «Αδέρφια ζείτε εσείς μας οδηγείτε».,,
Δείτε το video που προβλήθηκε στις οθόνες του γηπέδου:
Ο ευρωπαϊκός καύσωνας έρχεται στην Ελλάδα - Η προειδοποίηση του Παγκόσμιου Μετεωρολογικού Οργανισμού
Μεγαλείο ψυχής: 87χρονη που έχασε τα δυο παιδιά της σε τροχαίο δώρισε ασθενοφόρο στο ΕΚΑΒ
«Ήμουν έτοιμη να φύγω»: Η ιστορία μιας γυναίκας που επέλεξε την υποβοηθούμενη ευθανασία μετά από δεκαετίες αφόρητου πόνου
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




