Ο Ολυμπιακός μήνυσε όλους τους διαιτητές στο ματς με τον Βόλο για δωροδοκία!
Σε μια ενέργεια σπάνια στα χρονικά του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, η ΠΑΕ Ολυμπιακός κατέθεσε μήνυση κατά των πέντε διαιτητών του αγώνα με τον Βόλο και ζητάει να περάσουν αυτόφωρο με την κατηγορία της δωροδοκίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στα άκρα τραβάει το σχοινί η ΠΑΕ Ολυμπιακός, αφού σύμφωνα με πληροφορίες του SDNA, έχει καταθέσει μήνυση με την κατηγορία της δωροδοκίας στους πέντε διαιτητές που ορίστηκαν από την ΚΕΔ στην αναμέτρηση με τον Βόλο, κάτι που δεν έχει προηγούμενο στα ελληνικά ποδοσφαιρικά χρονικά.
Οι ερυθρόλευκοι στην μηνυτήρια αναφορά τους υποστηρίζουν ότι η διαιτητική πεντάδα παραβίασε το άρθρο 132 παρ. 1,4 του N.2725/99 και ως εκ τούτου έχει ξεκινήσει η αυτόφωρη διαδικασία αναζήτησης, σύλληψης και προσαγωγής των Φωτιά Βασίλειου (διαιτητής του αγώνα Βόλος ΝΠΣ - Ολυμπιακός), Σάββα Νικολάου, Φίλου Δημήτριου (βοηθοί στην ίδια αναμέτρηση), Ευαγγέλου Άγγελου (Video Assistant Referee) και Φωτόπουλου Ανδρέα (Video Assistant Referee), με την αυτόφωρη διαδικασία να λήγε στις 23:59 της 23/12/2019.
Να υπενθυμίσουμε εδώ ότι οι διαιτητές είχαν ενημερώσει ότι αν συνεχιστούν οι μηνύσεις εναντίον τους θα κάνουν αποχή επ’ αόριστον, κάτι το οποίο όλα δείχνουν ότι θα κάνουν πράξη και μετά από αυτή την ενέργεια του Ολυμπιακού, που ρίχνει κι άλλο λάδι στην φωτιά.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




