Καμπάνα δύο αγωνιστικών στον Ολυμπιακό για τα έκτροπα στου Ρέντη (vid)
Η UEFA δεν επέβαλε βαριά ποινή στους «ερυθρόλευκους» για όσα έκαναν χούλιγκαν στο παιχνίδι με την Μπάγερν Μονάχου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δεν έπεσε βαρύς τελικά ο πέλεκυς της UEFA για τα επεισόδια που έγιναν στο παιχνίδι Νέων του Ολυμπιακού με την Μπάγερν Μονάχου για την τρίτη αγωνιστική του Youth League.
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός τιμωρήθηκε με ποινή δύο αγωνιστικών κεκλεισμένων των θυρών, με την δεύτερη εξ’ αυτών να είναι με αναστολή για έναν χρόνο. Κάτι που σημαίνει ότι το επερχόμενο παιχνίδι με τον Ερυθρό Αστέρα θα δοθεί δίχως παρουσία κόσμου και από εκεί και πέρα ο Ολυμπιακός θα βρίσκεται υπό επιτήρηση.
Ηταν το απόγευμα της 22ας Οκτωβρίου οπότε ομάδα χούλιγκαν των «ερυθρόλευκων» έκανε «ντου» στις εγκαταστάσεις του Ρέντη, επιτέθηκε με καδρόνια και λοστούς σε φιλάθλους της βαυαρικής ομάδας τραυματίζοντας τρεις εξ αυτών.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




