Ανακοινώθηκε η προγραμματισμένη συνάντηση του Αυγενάκη με τον Ολυμπιακό
Ο υφυπουργός αθλητισμού θα δεχθεί στο γραφείο του εκπρόσωπους των «ερυθρολεύκων»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Λευτέρης Αυγενάκης, μετά την επιστολή διαμαρτυρίας που έστειλε η ΠΑΕ Ολυμπιακός στην οποία επέρριπτε ευθύνες σε ΕΠΟ και ΚΕΔ για όλα τα «δεινά» του ποδοσφαίρου, είχε δεσμευτεί να συναντήσει με εκπροσώπους των «ερυθρολεύκων» άμα τη επιστροφή του από το εξωτερικό.
Το «πλήρωμα του χρόνου» έφτασε και το υφυπουργείο αθλητισμού ανακοίνωσε συνάντηση του κ. Αυγενάκη με αντιπροσωπεία του Ολυμπιακού την Παρασκευή 29/11.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα που έδωσε στη δημοσιότητα η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, ο υφυπουργός «στις 10.00 θα συναντηθεί με αντιπροσωπεία της ΠΑΕ Ολυμπιακός, έπειτα από αίτημά της.
Στις 11.00 θα παραβρεθεί στο διεθνές τουρνουά μπάσκετ με αμαξίδιο, που διοργανώνει στο Μετς ο Αθλητικός Σύλλογος Άτλας.
Στις 13.30 θα συναντηθεί με τον πρόεδρο των Εθνικών Αθλητικών Κέντρων Θεσσαλονίκης, Τριαντάφυλλο Πέτρογλου και αντιπροσωπεία των εργαζομένων στα ΕΑΚΘ».
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





