Basket League: Στο νοσοκομείο πέντε παίκτες του Παναθηναϊκού!
Πρόκειται για τους Νικ Καλάθη, Ντίνο Μήτογλου, ΝτεΣόν Τόμας, Τζέιμς Γκιστ και Ίαν Βουγιούκα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σημαντικό πρόβλημα για τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ, λίγες ώρες πριν το εκτός έδρας παιχνίδι με τον Κολοσσό. Όπως αποκάλυψε το SDNA, πέντε παίκτες των «πράσινων» βρίσκονται αυτή την ώρα στο «Υγεία», με τις πρώτες ενδείξεις να αναφέρουν πως υποφέρουν από γαστρεντερίτιδα.
Αυτοί είναι οι Νικ Καλάθης, Ντίνος Μήτογλου, ΝτεΣόν Τόμας, Τζέιμς Γκιστ και Ίαν Βουγιούκας, οι οποίοι φυσικά δεν βρέθηκαν στο ΟΑΚΑ για την προπόνηση της ομάδας, που ήταν προγραμματισμένη για τις 13:00. Κλινήρης στο σπίτι του είναι και ο Στεφάν Λάσμε, ο οποίος βρίσκεται σε λίγο καλύτερη κατάσταση από τους υπόλοιπους.
Ως εκ τούτου, το «πράσινο» τεχνικό επιτελείο έχει ξεμείνει από επιλογές και ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ θα ταξιδέψει στη Ρόδο με όσους παίκτες είναι υγιείς και με κάποια παιδιά από το εφηβικό τμήμα. Άλλωστε, αναβολή δεν προβλέπεται και οι «πράσινοι» θα κληθούν να παλέψουν για την διατήρηση του αήττητου στη Basket League με σοβαρά προβλήματα.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




