Παγκόσμιο στίβου: Η Ντρισμπιώτη στην 22η θέση στα 20χλμ βάδην
Πολύ καλή εμφάνιση από την Ελληνίδα πρωταθλήτρια του βάδην που κάλυψε τις δύσκολες συνθήκες των 20χλμ. σε 1:38.56.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η πολύ καλή παρουσία της ελληνικής ομάδας στο βάδην στο 17ο παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου στη Ντόχα του Κατάρ συμπληρώθηκε με την 22η θέση της Ατιγόνης Ντρισμπιώτη.
Η πρωταθλήτρια Ελλάδας από την Καρδίτσα ακολούθησε καλή τακτική και στα τελευταία δύο χιλιόμετρα κατάφερε να κερδίσει πέντε θέσεις. Με χρόνο 1:38:56 τερμάτισε στην 22η θέση. Και αυτός ο αγώνας ξεκίνησε ένα λεπτό πριν από τα μεσάνυχτα και διεξήχθη μέσα σε υψηλές θερμοκρασίες και υγρασία 74%. Από τις 45 αθλήτριες που ξεκίνησαν τερμάτισαν οι 39. Οι τρεις αποβλήθηκαν και οι τρεις εγκατέλειψαν.
Χρυσό η Λίου
Τα μετάλλια ήταν υπόθεση τριών Κινέζων. H Xoνγκ Λίου κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο καθώς στα τελευταία τρία χιλιόμετρα αποσπάστηκε και πήρε με άνεση την πρώτη θέση με χρόνο 1:32:53.
Δεύτερη τερμάτισε η συμπατριώτισσα της Σένιε Κουεγιάνκ με 1:33:10 και τρίτη η Λιουγίνκ Γιανκ με χρόνο 1:33:17.
Η τέταρτη Κινέζα Γιάγιου Γιανκ που ήταν στο γκρουπ των πρωτοπόρων είδε κόκκινη κάρτα και αποβλήθηκε αφήνοντας στην 4η θέση την Βραζιλιάνα Ερίκα Ρόκα ντε Σένα με χρόνο 1:33:36.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





