Έκλεισε στον Ολυμπιακό ο Νεμάνια Νίκολιτς
Ο Βόσνιος αμυντικός υπέγραψε συμβόλαιο 5 ετών με τους Πειραιώτες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο 18χρονος Βόσνιος δεξιός μπακ Νεμάνια Νίκολιτς είναι και επισήμως παίκτης του Ολυμπιακού, με τον οποίο υπέγραψε συμβόλαιο για 5 χρόνια.
Ο ταλαντούχος μπακ, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του στις ακαδημίες της Σαράγεβο και ανήκε στην Μλάντοστ μεταγράφηκε στον Ολυμπιακό, ο οποίος θα τον αφήσει ως δανεικό στον σύλλογό του, τουλάχιστον μέχρι τον Ιανουάριο.
Ο Νίκολιτς βρέθηκε πριν από λίγη ώρα στα γραφεία του Ολυμπιακού, υπέγραψε το συμβόλαιο με τη νέα του ομάδα, την οποία επέλεξε από τους Ερυθρό Αστέρα και Ντινάμο Ζάγκρεμπ, οι οποίες επίσης ενδσιαφέρθηκαν για την απόκτησή του, σύμφωνα με τα βοσνιακά Μ.Μ.Ε.
Διαβάστε ακόμη
Απόλυτη καταστροφή στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό: Φόβος για χιλιάδες θύματα - Live εξελίξεις
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





