Στην Αθήνα ο Ουέσλι Τζόνσον: «Να βγω στο παρκέ και να διεκδικήσω τρόπαια»
Ετοιμος να αγωνιστεί για πρώτη φορά μακριά από το ΝΒΑ ο «μπόμπερ» του Παναθηναϊκού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Ουέσλι Τζόνσον, ένας από τους κορυφαίους ΝΒΑers που θα αγωνιστεί φέτος στην Euroleague, πάτησε το πόδι του στην Αθήνα το πρωί της Κυριακής (18/8), έτοιμος να ξεκινήσει τις υποχρεώσεις του με τον Παναθηναϊκό σε Ελλάδα και Ευρώπη. Ο Αμερικανός φόργουορντ, φορούσε ένα μπλουζάκι με το σύνθημα «be part of the green century», συνοδευόταν από την οικογένειά του, ήταν ευδιάθετος και δήλωσε έτοιμος να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό να κατακτήσει τίτλους.
«Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι στην Ελλάδα, όπως και η οικογένειά μου. Θέλω να βγω στο παρκέ και να διεκδικήσω τρόπαια. Αυτή είναι η νοοτροπία όλων. Θέλω να το απολαύσω», σχολίασε αρχικά και πρόσθεσε: «Η νοοτροπία μου σε όλη την καριέρα μου, στο ΝΒΑ, στο Κολέγιο, είναι να κερδίζω». Ο μπόμπερ του Παναθηναϊκού έστειλε μήνυμα και στον κόσμο της νέας του ομάδας.
«Είναι πολύ παθιασμένοι οι φίλαθλοι. Έχει μακριά ιστορία η ομάδα και θέλουμε να συνεχίσουμε αυτή την πορεία. Από μένα θα πρέπει να περιμένουν πολύ πάθος, ενθουσιασμό, ενέργεια, σουτ, αθλητικότητα, είμαι παίκτης που κάνω λίγο απ' όλα στο γήπεδο».
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




