Στην Αθήνα ο Ουέσλι Τζόνσον: «Να βγω στο παρκέ και να διεκδικήσω τρόπαια»
Ετοιμος να αγωνιστεί για πρώτη φορά μακριά από το ΝΒΑ ο «μπόμπερ» του Παναθηναϊκού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Ουέσλι Τζόνσον, ένας από τους κορυφαίους ΝΒΑers που θα αγωνιστεί φέτος στην Euroleague, πάτησε το πόδι του στην Αθήνα το πρωί της Κυριακής (18/8), έτοιμος να ξεκινήσει τις υποχρεώσεις του με τον Παναθηναϊκό σε Ελλάδα και Ευρώπη. Ο Αμερικανός φόργουορντ, φορούσε ένα μπλουζάκι με το σύνθημα «be part of the green century», συνοδευόταν από την οικογένειά του, ήταν ευδιάθετος και δήλωσε έτοιμος να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό να κατακτήσει τίτλους.
«Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι στην Ελλάδα, όπως και η οικογένειά μου. Θέλω να βγω στο παρκέ και να διεκδικήσω τρόπαια. Αυτή είναι η νοοτροπία όλων. Θέλω να το απολαύσω», σχολίασε αρχικά και πρόσθεσε: «Η νοοτροπία μου σε όλη την καριέρα μου, στο ΝΒΑ, στο Κολέγιο, είναι να κερδίζω». Ο μπόμπερ του Παναθηναϊκού έστειλε μήνυμα και στον κόσμο της νέας του ομάδας.
«Είναι πολύ παθιασμένοι οι φίλαθλοι. Έχει μακριά ιστορία η ομάδα και θέλουμε να συνεχίσουμε αυτή την πορεία. Από μένα θα πρέπει να περιμένουν πολύ πάθος, ενθουσιασμό, ενέργεια, σουτ, αθλητικότητα, είμαι παίκτης που κάνω λίγο απ' όλα στο γήπεδο».
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




